فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها و برنامه‌های اجتماعی نشان از اعتماد آنان به‌نظام است که در پی آن اقتدار ایران اسلامی را به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۱۷۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 02 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:ابراهیم استوارمیمندی  در دیدار با امام‌جمعه فیروزآباد که به مناسبت گرامی‌داشت دهه‌فجر با حضور تمام مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر شرایط موجود کشور را با شرایط ابتدای انقلاب مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که چقدر پیشرفت در تمام زمینه‌ها داشته‌ایم.

وی افزود: امروز ایران اسلامی با جایگاهی که در جهان دارد قابل قیاس با سال 1357 نیست.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: جایگاه امروزی ایران اسلامی به‌گونه‌ای است که قدرت‌های بزرگ و کسانی که ادعای رهبری جهان را دارند در برابر دیپلمات‌های ما به مذاکره می‌نشینند.

میمندی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور ایران به کشورهای ایتالیا و فرانسه اضافه کرد: استقبال گرم روسای جمهوری ایتالیا و فرانسه در برابر رئیس‌جمهور ایران نشان از اقتدار کشورمان است.

وی اضافه کرد: این اقتدار را باید مدیون خون شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت غیور ایران و رهبری‌های حکیمانه امام راحل که انقلاب اسلامی را پی‌ریزی و در ادامه آن رهبر فرزانه هدایت و مدیریت آن را عهده‌دار شد باشیم.

نماینده سیاسی دولت در فیروزآباد گفت: اتحاد و انسجام در داخل ایران توسط نیروهای وفادار به نظام برای تحقق آرمان‌های انقلاب موجب پیشرفت و قدرت شد.

میمندی بیان داشت: دولت‌های غرب و شرق با ایجاد تحریم‌ها تمام سعی و تلاش خود را کردند تا به مردم و حاکمیت ایران فشار وارد شود اما این امر با عکس‌العمل جدی مردم ایران موجب پیشرفت و انسجام و اتحاد بیشتر میان مسئولان و مردم شد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات دوره‌های گذشته اگر دقت شود دولت‌های غرب و شرق اوج تبلیغات خود را برای دلسرد کردن مردم ایران از نظام و مدیریت آن انجام می‌دادند اما در روز انتخابات اوج مشارکت مردم بیشتر می‌شد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات در کشور ما همیشه بالای 80 درصد بوده اما کشورهایی وجود دارد که مشارکت مردم آن‌ها به زیر 40 درصد رسیده است.

میمندی ادامه داد: سرمایه اجتماعی دو مؤلفه اصلی دارد که یکی مشارکت مردم در سرنوشت خودشان و حضور در انتخابات و دیگری اعتماد به مسئولان است.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها و برنامه‌های اجتماعی نشان از اعتماد آنان به‌نظام است که در پی آن اقتدار ایران اسلامی را به وجود می‌آورد.

رئیس شورای تأمین شهرستان فیروزآباد بیان داشت: دستگیری نیروهای نظامی آمریکایی توسط نظامیان ایران در آب‌های خلیج‌فارس نشان از اقتدار و عظمت کشورمان در جهان است.

میمندی بیان داشت: در مطبوعات بین‌المللی یکی از مؤسسات آمریکایی که وضعیت نظامی کشورها را تحلیل و بررسی می‌کند اذعان داشته که ایران پنجمین قدرت نظامی جهان است.

وی خاطرنشان کرد: افق پیش‌روی ما روشن است و همگی باید دست‌به‌دست یکدیگر دهیم تا قله ترسم شده توسط رهبر فرزانه انقلاب را فتح کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسئولان باید قدر این انقلاب که ریشه در دل‌های مردم دارد را بدانند و در حفظ و پیشرفت آن ازخودگذشتگی و ایثار کنند.

در ادامه امام‌جمعه فیروزآباد اظهار داشت: بزرگانی که توانسته‌اند در برنامه‌ها موفق باشند سه اصل مهم را برای موفقیت در نظر گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام عزیزالله هاشمی‌زاده افزود: شناخت هدف، رعایت نظم و پشتکار عواملی است که یک برنامه را به جلو هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان باید تمام تلاش و سعی خود را برای اجرای این سه اصل که درنهایت به اجرای عدالت منجر می‌شود را مدنظر داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار