فرماندار بافق به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مقدمات ساخت چهار مدرسه با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال در این شهر فراهم شده است.
کد خبر: ۱۷۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 02 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سید مهدی طلایی مقدم در مراسم اجرای طرح ملی المپیاد ورزشی که با حضور جمعی از مسوولان محلی ، اولیا و مربیان و دانش آموزان در محل مدرسه دخترانه شاهد نور بافق برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارکه فجر بر تقویت روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان تاکیدو اظهار کرد: کمبود فضای آموزشی با ساخت چهار آموزشگاه جدید، برای همیشه در این شهرستان بر طرف می شود.

فرماندار بافق گفت: در کمیته مربوطه تصویب شد که استارت این کار با تخصیص اعتبار لازم از سوی فرمانداری زده شود و بقیه امور ،تحت عنوان طرح نیمه کاره از سوی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس استان یزد به اتمام برسد.
وی هزینه ساخت این آموزشگاهها را مجموعا 30 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تامین هزینه مرحله شروع تا ساخت اسکلت فلزی بر عهده فرمانداری است و مابقی توسط سازمان نوسازی استان یزد تکمیل خواهد شد.
فرماندار بافق: با بیان اینکه در اینگونه موارد نیاز مند دستان پر مهر خیران هستیم، ابراز امیدواری کرد: خیران نیکوکار استان و شهرستان در این اقدام ماندگار که باقیات الصالحات است آموزش و پرورش را یاری دهند.
وی در پاسخ به درخواست مدیر آموزشگاه شاهد نور هم اشاره کرد و پرداخت هزینه بهسازی و آسفالت محوطه این آموزشگاه را متقبل شد.
طلایی مقدم برنامه های المپیاد ورزشی شهرستان بافق را مناسب ارزیابی کرد و گفت: طی دو سال گذشته برنامه ریزی های خوبی برای پویایی این طرح ملی در بافق انجام شده که قابل تحسین است.
وی تصریح کرد: طرح المپیاد ورزشی شور و نشاط و شادابی را در قشر جوان و نو جوان ایجاد کرده و امیدواریم هر روز شاهد رشد و پویایی این المپیاد در سطح مدارس شهرستان باشیم.
اجرای سرود جمهوری اسلامی و سرود مخصوص المپیاد، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و بر افراشتن پرچم المپیاد، اجرای بازی های بومی محلی از قبیل وسط بازی، لی لی ، یک قل و دو قل ، طناب زنی، و انجام بازی های متداول مثل دو و میدانی و تنیس روی میز با حضور داوران، نور افشانی و روشن کردن مشعل المپیاد ورزشی، اجرای ورزشهای دانش آموزی و پخش سرود های انقلابی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار