مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از برداشت 30 هزار هکتار انواع غلات خبر داد و گفت: در سطح دو هزار و 345 هکتار از مزارع این شهرستان عملیات خاک‌ورزی حفاظتی اجرا شد.
کد خبر: ۱۷۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 06 February 2016

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از برداشت 30 هزار هکتار انواع غلات خبر داد و گفت: در سطح دو هزار و 345 هکتار از مزارع این شهرستان عملیات خاک‌ ورزی حفاظتی اجرا شد.

به گزارش فارس، ناصر فتاحی با بیان اینکه عملیات خاک‌ ورزی حفاظتی در سطح بیش از 2 هزار و 345 هکتار مزارع اسدآباد اجرا شده است، اظهار کرد: امسال با برداشت 30 هزار هکتار انواع غلات، نظارت مستمر بر نحوه برداشت آن‌ ها انجام شد.

وی از توزیع 30 دستگاه تراکتور و ادوات بین کشاورزان خبر داد و گفت : از این تعداد 15 دستگاه تراکتور سبک و سنگین و 15 دستگاه ادوات است که با تسهیلات بانکی 750 میلیون ریال به آنان داده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد با اشاره به آموزش و کالیبراسیون سمپاش‌ ها در زمان مبارزه با سن غلات اشاره کرد و گفت: در این زمینه 23 دستگاه کشت تنظیم و کالیبراسیون شده است.

وی از پیگیری تشکیل سه مورد شرکت مکانیزاسیون در اسدآباد خبر داد و افزود: امسال بالغ بر 10 میلیون لیتر بین 10 هزار کاربر سوخت از جمله تراکتور، ماشین‌ آلات، موتور آب‌ها، مرغداری‌ ها، دامداری‌ ها، ایستگاه‌های پمپاژ و صنایع توزیع شده است.

فتاحی با بیان اینکه برای کشت کلزار در منطقه دو دستگاه کلزاکار جذب شده است، افزود: برای کشت این محصول و استفاده از این دستگاه آموزش‌ هایی را به صورت عملی ارائه داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 49 دستگاه ماشین‌آلات و ادوات با پرداخت تسهیلات جذب شده، خاطرنشان کرد: در طی 23 دوره نحوه استفاده از مکانیزاسیون به بهره‌ برداران آموزش داده شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار