مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: ۶۰ میلیون لیتر سوخت در راستای خدمت‌رسانی، بین روستاییان این استان در طول ۱۰ ماه امسال توزیع شد.
کد خبر: ۱۷۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 06 February 2016
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: ۶۰ میلیون لیتر سوخت در راستای خدمت‌رسانی، بین روستاییان این استان در طول ۱۰ ماه امسال توزیع شد.

بهروز فلاحیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تعاون روستایی این استانعلاوه بر توزیع سوخت، شش هزار تن آرد و  بیش از شش هزار تن انواع نهاده‌های کشاورزی و دامی توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه بیان کرد: نهاده‌های مذکور شامل کود شیمیایی، بذر گندم  و نهاده‌های دامی بوده که  نزدیک به یک هزار و 500  تن از گندم بذری توزیع شده توسط واحدهای فرآوری بذر شبکه تولید شده است.

وی پیرامون خرید تضمینی گفت: در طول 10 ماه امسال بیش از هفت هزار تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی از کشاورزان منطقه  و به کمک تشکل‌های تحت پوشش تعاون روستایی استان خریداری شد که بیش از پنج هزار تن آن در غرفه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی توزیع شده است.

فلاحیان با اشاره به  فروش محصولات کشاورزی از طریق بورس کالا افزود: : 68 هزار تن از محصولات تضمینی خریداری شده توسط بورس کالا در سال 94 به فروش رسیده است که با مشارکت کشاورزان این رقم افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: شبکه تحت پوشش تعاون روستایی استان کرمانشاه از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 100 هزار تن گندم تضمینی را به صورت مباشرتی با شرکت غله از کشاورزان منطقه خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه  تعاون روستایی استان کرمانشاه 224 تشکل را تحت پوشش دارد، اظهار کرد: این تشکلها شامل شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی روستایی و کشاورزی، صنوف بخش کشاورزی، شرکت‌های تعاونی تولید و شرکت‌های سهامی زراعی هستند که مدیریت تعاون روستایی استان وظیفه هدایت، حمایت و نظارت بر این تشکل‌ها را بر عهده دارد.

فلاحیان از کارآمد سازی و آسیب شناسی 54 واحد تحت پوشش تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد و افزود: با آسیب شناسی و کارآمد سازی شرکت‌ها و اتحادیه‌های زیان ده، آموزش ارکان و کارکنان تشکل‌ها و همچنین حسابرسی  واحدها برای افزایش بهره‌وری تلاش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار