تابناک: معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه اصفهان ظرفیت‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده، گفت: نگاه گردشگری به اصفهان یک نگاه جهانی بوده و این شهر الگوی کشور در جایگاه گردشگری است.
کد خبر: ۱۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 31 March 2015
به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مرتضی رحمانی موحد ظهر امروز در بازدید از باغ فدک اصفهان و محل اسکان مسافران نوروزی نصف‌جهان با بیان این مطلب اظهار داشت: در کمترین نقطه دنیا می‌توان مجموعه‌ای کامل از گردشگری مانند اصفهان را پیدا کرد.

وی افزود: اصفهان نماد کاملی از طبیعت زیبا، تاریخ و فرهنگ را در خود جای داده و همه این‌ها مجموعه‌ای کامل از دارایی‌های اصفهان است.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود موضوع گردشگری را رابطه بین دولت و ملت بیان کردند، تصریح کرد: در مقاصد گردشگری مقدمات خوبی در حوزه‌های تاریخی و فرهنگی ایجاد شده که زمینه تحولات آینده را نوید می‌دهد و ثمرات این موضوع برای مردم روز به روز بیشتر می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه در سال جدید چه تدابیری برای گردشگری اصفهان اندیشیده‌اید، تصریح کرد: مجموعه گردشگری کشور باید از تدابیر و خلاقیت‌های مدیران اصفهانی در این زمینه استفاده کند.

رحمانی موحد با اشاره به اینکه نگاه مجموعه گردشگری به اصفهان برگرفته از نگاه کلان دولت بوده، گفت: رتبه گردشگری اصفهان مطلوب است و تا پایان نوروز امسال امتیاز همه شهرها در زمینه گردشگری اعلام می ‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به موضوع گردشگری باید با همه تلاش ها و تدابیر تحقق پیدا کند، تصریح کرد: همه کشور در زمینه گردشگری باید به جایگاه رفیع اصفهان برسند.

معاون سازمان گردشگری کشور تصریح کرد: تلاش‌های مسئولان در بخش مدیریت و خدمات در استان اصفهان نشان دهنده این است که حجم ظرفیت گردشگری اصفهان اشباع شده و تغییر و تحولات مطلوبی در این زمینه انجام شده و ما نیز در تقویت بنیه گردشگری تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان حال و هوای خوشی دارد و نذوران آسمانی در این شهر شرایط مساعدی را برای بخش های مختلف ایجاد کرده است.

رحمانی موحد با اشاره به اینکه همه سفرهای کشور در یک فرایند مطلوب در حال انجام است، تصریح کرد: وظیفه ما این است که شرایطی را فراهم کنیم تا مسافران با کمترین مشکل به شهر مورد نظر خود سفر کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار