رییس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: در اثر بارش سنگین برف همراه با کولاک شدید راه ارتباطی بیش از 80 روستای این شهرستان مسدود شد.
کد خبر: ۱۷۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 08 February 2016

محمد قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران خلخال راههای بین شهری و اصلی این شهرستان برفروبی ، بازگشایی و نمک پاشی شده و تردد خودروها در آن جریان دارد.
وی گفت: به علت ادامه بارش برف همراه با کولاک و محدودیت دید در راههای کوهستانی و گردنه های برفگیر خلخال از جمله گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم استفاده از زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی گرمای زای زمستانی برای رانندگان خودروهای عبوری از این محور ضروری است.
بارش برف سنگین همراه با کولاک که از شب گذشته در خلخال و مناطق تابعه این شهرستان آغاز شده دانش آموزان تمام مقاطع تصیلی خلخال را خانه نشین کرد.
به علت بارش برف و یخبندان سطح خیابان ها و معابر عمومی خلخال هم اکنون تردد خودروها با کمک زنجیر چرخ صورت می گیرد.
فرامرز فرض الله پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال نیز به بارش بیش از 17 سانتیمتر برف در این شهر اشاره کرد و گفت: دمای هوای فعلی خلخال هفت درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به زمان مشابه روز گذشته 10 درجه سردتر شده است.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
بیچاره منطقه خلخال _ اگه این برف هم نبود هیچ وقت در خبرگزاری ها اسمش هم نمی امد _ نه سهمی در توسعه کشور دارد نه راههای ارتباطی نه سهمی در استان _ مرکز استان هم که انگار نامادری ایست برای خلخال نه مادر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار