پیام رئیس شورای شهر لنگرود به مناسبت ایام الله دهه فجر ؛
تابناک: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رییس شورای شهر لنگرود با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۷۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 09 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رییس شورای شهر لنگرود با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.

به گزارش تابناک گیلان، در این پیام آمده است:

با سلام به ارواح تابناک همه شهدا، صلی انبیاء و صدیقین و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و سلام و درود به روح پرفتوح حضرت امام(رض) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی میداریم.

والفجر سوگند پابرجای خداوند سبحان است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد ملت هاست.

امت اسلامی ایران با تکیه بر رهنمود های امام (ره) و توکل بر خداوند متعال و بردباری توانستند سلطنت دو هزار و پانصد ساله در ایران را ریشه کن کنند که در سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بمنظور پاسداری از دستاورد های ارزشمند مجاهدت های انجام گرفته، به تجدید پیمان با آرمان های امام (ره) می پردازند.






با نزدیک شدن به ایام انتخابات ، همه مردم با حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند ماه بار دیگر آینده انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهند زد و با انتخاب افراد لایق و شایسته آینده ای روشن برای کشور به وجود می آورند.

اما سخنی با کارگزاران نظام مقدس اسلامی ایران، این انقلاب، انقلاب مستضعفان و دین داران است، که نکند مسئولیت ها و ریاست ها را همچون طعمه ای فرض کنید ، بلکه این مسئولیت ها را فرصتی بدانید که در خدمت قرآن، اسلام، انقلاب باشید.

نمایندگان نیز در دفاع از حقوق ملت کوتاهی نکنند و در برابر تهدیدات بیگانگان از خود ترس نشان نداده و به پشتوانه ملت بزرگ ایران جلوی تمامی تهدید ها ایستادگی کنند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار