آیین معنوی وداع با شهید مدافع حرم سجاد حبیبی دوشنبه شب در مسجد جامع شهرستان کنگاور برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 09 February 2016
آیین معنوی وداع با شهید مدافع حرم سجاد حبیبی دوشنبه شب در مسجد جامع شهرستان کنگاور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که با استقبال پرشور مردم شهید پرور کنگاور همراه بود، مسئولان، خانواده معظم شهدا و شهید سجاد حبیبی، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در کنار پیکر مطهر این شهید مدافع حرم با مداحی مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی پرداختند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) کنگاور در این مراسم با بیان اینکه در قرآن کریم تاکید شده که نباید به افرادی که در راه خدا کشته می شوند میت گفت، افزود: انفاق مال و دارایی با انفاق جان فرق می کند و خداوند خریدار انفاق جان است.

حجت الاسلام علی رضا عطایی گفت: افرادی که تصمیم به جهاد در راه خدا می گیرند و در این وادی قدم می گذارند از لحظه تصمیم گیری تا لحظه شهادت پله به پله برای آنها درجات و پاداش اخروی به ثبت می رسد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه خدا خود به استقبال افرادی می رود که در جهت اجر نهادن به شعائر دین حرکت می کنند افزود: افرادی که با استقبال از شهدا با آرمان های انقلاب تجدید پیمان می کنند مشمول این آیه از قرآن کریم می شوند.

حجت الاسلام عطایی در پایان اظهار داشت: همین بس که بنیانگذار جمهوری اسلامی با آن همه عظمت و قدرت که توانست رژیم دو هزار و500 ساله شاهنشاهی در ایران را از بین ببرد، در مقابل شهدا احساس حقارت می کند.

آیین تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم امروز (سه شنبه) ساعت 10 صبح برگزار می شود.

سجاد حبیبی که دومین شهید مدافع حرم شهرستان کنگاور است، در عملیات آزادسازی حلب در سوریه به درجه رفیع شهادت رسیده است.

سجاد حبیبی فرزند رضا حبیبی از دانشجویان دانشگاه الغدیر اصفهان بود.

کرمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به پاس احترام این شهید مدافع حرم برنامه جنگ شادی این اداره که مقرر شده بود شامگاه دوشنبه در مجتمع یادگار امام (ره) برگزار شود، لغو گردید.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بالغ بر 85 هزار نفر در شرق استان و 90 کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده است.
پ
پیش از شهید حبیبی شهیدان سعید قارلقی (اهل کنگاور)، رضا عباسی، مهدی نوروزی، صادق یاری گلدره، ابوذر امجدیان، ستار عباسی و اکبر ملکشاهی از استان کرمانشاه در راه حفظ حرم آل البیت به شهادت نایل آمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار