بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 10 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



ترور نافرجام بشار اسد در تشییع مادرش

رسانه‌های روسیه اخباری را درخصوص تلاش برای ترور بشار اسد منتشر کردند. این در حالی است که مقامات سوری هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان ندادند.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های روسیه اخباری را درخصوص تلاش برای ترور بشار اسد منتشر کردند. این در حالی است که مقامات سوری هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان ندادند.

شبکه خبری العربیه گزارش داد؛ رسانه‌های روسی اعلام کردند که در مراسم تشییع انیسه مخلوف، مادر بشار اسد، رییس جمهوری سوریه کاروان عزاداری مورد حمله موشکی قرار گرفته که این حمله با هدف ترور بشار اسد بود.

این منابع تاکید کردند که اسد درست در همان کاروان خودرویی بوده که هدف حمله قرار گرفته است.

بنا به ادعای این منابع، جنبش احرارالشام مسوولیت این حمله را که در منطقه القرداحه در لاذقیه صورت گرفت، برعهده گرفته است.

همچنین منابع محلی از کشته و زخمی شدن شماری در این حمله خبر دادند. منابع روسی در ادامه اعلام کردند که خودروی بشار اسد توسط یک موشک نوع گراد هدف قرار گرفته بود.




شایعه ای که فوتبال ایران را منفجر می کند/واقعا 3 بازیکن سرشناس دوپینگی هستند؟

ورزش > لیگ برتر - خبرگزاری میزان شایعه ای را تائید کرده که در فضای مجازی به شدت درحال انتشار است؛دوپینگ سه بازیکن سرشناس لیگ برتری!
 
داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین:دوپینگ سه بازیکن لیگ برتری؛ این شایعه از سه شنبه شب در فضای مجازی مدام نقل می شود. یکی از کانال های تلگرامی این خبر را به نقل از واحد مرکزی خبر منتشر کرده بود. در این خبر آمده بود که مسئولان کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تائید کرده اند 3 نفر از بازیکنان تیم سرشناس تهرانی دوپینگ کرده اند. 3 بازیکنی که ملی پوش هستند یا سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارند . اینکه نمونه اولیه تست خون شان مثبت اعلام شده و حالا باید با حضور در کمیته پزشکی هم بازجویی شوند و هم در صورت امکان درخواست نمونه دوم را داشته باشند.

این خبر اما ابهام های زیادی داشت. اول اینکه منبع خبر نامعتبر بود. بعد از تغییر نام واحد مرکزی خبر به خبرگزاری صداوسیما دیگر چنین منبعی برای انتشار اخبار وجود ندارد و اثری از خبر یاد شده هم در این خبرگزاری دیده نمی شد. این شایعه را هیچ یک از دیگر خبرگزاری های رسمی هم نه تائید کرده بودند و نه تکذیب. صبح چهارشنبه اما خبرگزاری میزان ، وابسته به قوه قضاییه همان خبر را به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده است. اینکه 3 دوپینگی سرشناس در لیگ برتر داریم. مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال یعنی امیرحسین حسینی که از موضوع بی اطلاع بود ، در این باره به خبرآنلاین گفت:«تا جایی که می دانم در لیگ برتر هیچ نمونه مثبتی نداشتیم. ممکن است این گزارش دیروز از کلن رسیده باشد چون بیش از 20 نموه به آزمایشگاه فرستاده شده که هنوز جواب شان نیامده بود.»

اگر این شایعه صحت داشته باشد و بر اساس جدول متقاطع حروفی که از این 3 نفر منتشر شده ، دوپینگ ها واقعیت داشته باشند ، یکی از مهمترین تیم های لیگ برتر با اتهام دوپینگ دسته جمعی روبرو می شود و 3 نفر از بهترین بازیکنان فوتبال ایران ناگهان می سوزند. تا ساعاتی دیگر بدون شک جزئیات زیادی درباره این شایعه منتشر می شود. شایعه ای که یک مربی نامی در فوتبال ایران را که عملکرد و فوتبال این فصل تیمش هیجان انگیز بوده ، می تواند به یک چهر منفور ابدی تبدیل کند . البته اگر این شایعه واقعیت داشته باشد. شایعه ای که فعلا تنها گمانه زنی به نقل از یک منبع آگاه است. خبرآنلاین در ساعات آینده در این باره گزارش می دهد.




واکنش "حسین شریعتمداری" به گاف سریال شهرزاد

در صحنه‌ای از قسمت هفدهم سریال شهرزاد، از عکس دوران بازداشت حسین شریعتمداری در زندان ساواک در کنار تصاویری از چند هنرپیشه که نقش اعضای زندانی حزب توده را به عهده داشتند استفاده شده بود.

آفتاب : در صحنه‌ای از قسمت هفدهم سریال شهرزاد، از عکس دوران بازداشت حسین شریعتمداری در زندان ساواک در کنار تصاویری از چند هنرپیشه که نقش اعضای زندانی حزب توده را به عهده داشتند استفاده شده بود.

به گزارش میزان، سیدمحمدهادی رضوی، تهیه‌کننده سریال با ارسال نامه‌ای به حسین شریعتمداری، درباره این خطا توضیح داده است. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای حسین شریعتمداری
سلام علیکم
نگارنده حقیر این نامه به واسطه خطای سهوی در طراحی صحنه قسمت هفدهم سریال شهرزاد که بعد از پخش متوجه شدم که تصویری از سالهای اسارت شما مبارز و اسطوره انقلابی در کنار عده‌ای از مبارزان دوره پهلوی که شاید شائبه شیطنت رسانه‌ای در کنار قرار گرفتن مبارزان توده‌ای را داشته باشد بر خود بسیار متاثر گردیدم.

استاد بزرگوار، من در مکتبی در مدارس مذهبی درس خوانده‌ام به نام شهدای موتلفه اسلامی و موظف به ادامه راه مبارز نستوه و جهادی آقای حبیب‌اله عسگراولادی هستم که شما را سردار قلم خطاب نمودند. جالب است عوامل سریال و به خصوص آقای حسن فتحی کارگردان مجموعه تلویزیونی شب دهم که خود را مشمول لطف شما بزرگوار در آن مجموعه می‌داند از پاسی از شب گذشته با متوجه شدن این خطا بارها به این حقیر فرمودند که طی جلسه‌ای حضوراً توضیح عرض عذرخواهی داشته باشند.

ولی اکنون مجالی شد تا کمی با آن استاد عزیز از دل سخن بگشایم، از روز ابتدای حضور در این پروژه عظیم فکر مقابله با شبکه‌های صهیونیستی امثال GEM و... بودیم که مردم عزیز به جای دیدن سریال‌های مبتذل صهیونیستی  ترکیه‌ای از تولیدات فاخر ایرانی استفاده کنند و اکنون به لطف و برکت ائمه  هدی سلام‌الله‌علیهم سریال شهرزاد دارای مخاطبی میلیونی در داخل و خارج از کشور گردیده است که به جرات اولین‌بار است در تولید تاریخ سریال‌سازی در جمهوری اسلامی ایران ما با قدرت پخش بالا مخاطبین زیادی در سرتاسر جهان از ایرانیان عزیز جذب نموده است. (البته قابل یادآوری است که بسیاری از نقاط ضعف هم وجود دارد که در پروژه‌های بعدی حتما باید مرتفع گردد.)

سریالی که هر روز دشمنان، یک‌بار به بهانه شبیه‌سازی با فتنه صهیونیستی 88، یک‌بار با بهانه حکومتی بودن این اثر، یک‌بار به بهانه مقابله با صدا و سیما یک روز تشویق و یک روز دشمنی می‌کردند که در هر صورت به دنبال تضعیف آثار فرهنگی الف ویژه کشورمان هستند ولی سرور عزیزم می‌گویند عدو شود سبب خیر ... که من حقیر جمله‌ای را که سالها منتظر گفتنش در عرصه‌های عمومی بودم خطاب به شما سرور نازنینم بگویم...

با جرات می‌گویم ای کاش خدا به من هم روزی توفیق دهد در عرصه حمایت از انقلاب، حسین شریعتمداری دیگری و خار چشم دشمنان نظام مقدس باشم. چه کسی خوشش بیاید، چه کسی خوشش نیاید.

کیهان:

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره نامه فوق ضمن تشکر از توضیح آقای رضوی گفت؛ بدیهی است که خود را شایسته تمجیدهای مندرج در نامه ایشان نمی‌دانم و این ابیات را زمزمه کرد:

شنیدم که وقتی سحرگاه عید
ز گرمابه آمد برون بایزید
یکی طشت خاکسترش بی‌خبر
فرو ریختش از سرایی به سر
همی گفت ژولیده‌ دستار و موی
سردست شکرانه مالان به روی
که ای نفس! من درخور آتشم
به خاکستری روی درهم کشم؟!




500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر

تابناک گیلان و به نقل از دیلی میل، 500 نفر از بردگان جنسی سابق گروه تروریستی داعش به گردان "زنان آفتاب" پیوستند تا حملات گسترده ای علیه داعشی های بی رحم در موصل انجام دهند.

زنان ایزدی برای انتقام از عناصر گروه تروریستی داعش و همچنین حفظ آینده نژاد خود دست به سلاح شده اند. این زنان جزو 2000 اسیری هستند که از دست عناصر گروه تروریستی داعش گریختند.

داعشی های شیطان صفت این زنان اسیر را به شکل بیرحمانه ای شکنجه می کردند و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دادند. 

حالا این زنان ایزدیِ دلاور دست در دست هم داده اند تا به موصل که محل اصلی مبادله بردگان جنسی داعش است، حمله کنند.

یکی از اعضای گروه "زنان آفتاب" در گفتگو با فاکس نیوز اعلام کرد: "هر کجا جنگی رخ می دهد، زنان ما قربانی می شوند. حالا ما می خواهیم خودمان را از شر شیطان نجات دهیم. ما از همه اقلیت ها در منطقه حمایت می کنیم."

تابستان دو سال پیش، حدود 5000 زن و مرد ایزدی بدست عناصر گروه تروریستی داعش اسیر شدند؛ اما 2000 نفر از آنها از دست این عناصر گریختند. سازمان ملل نیز پیشتر اعلام کرد گروه تروریستی داعش همچنان 3500 نفر را -- که بیشتر آنها زنان و دختران ایزدی هستند -- در اسارت دارد. بازماندگان، داستانهای وحشتناکی از سوء استفاده های جنسی داعش تعریف می کنند.

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر


500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر


500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر



500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر




دستگیری سرباز خلافت در لباس زنانه + عکس

نیروهای امنیتی عراق توانستند یک تروریست داعشی را که با پوشش زنانه در میان خانواده‌های شهر جویبه مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر کنند.

بر اساس گزارش الفرات، سرلشکر ستاد عبدالغنی الاسدی فرمانده یگان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد نیروهای این یگان، یک تروریست داعشی را در لباس زنانه در میان خانواده‌های شهر جویبه دستگیر کردند.

دستگیری سرباز خلافت در لباس زنانه + عکس

وی افزود این تروریست داعشی که کمربند انفجاری به خود بسته بود، از موصل آمده بود و قصد داشت خود را در میان نیروهای امنیتی پیشرو برای پاکسازی مناطق شرقی الرمادی منفجر کند که در این راه ناکام ماند و به دام نیروهای یگان مبارزه با تروریسم افتاد.
بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی یگان مبارزه با تروریسم، بیش از سه هزار نفر از ساکنان جویبه را در چارچوب عملیات آزادسازی شهر الرمادی تخلیه کرده بودند.




واکنش فرزند سیدحسن به ردصلاحیت پدرش

احمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی با انتشار عکس و متنی، به تأیید نشدن صلاحیت پدرش در انتخابات مجلس خبرگان واکنش نشان داد.

به گزارش عصر ایران،سیداحمد خمینی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:

در این روزها جای امام، فرزندان امام و شهدا خالی.

نمی‌دانستم کدام‌یک از ابیات ذیل را زیرنویس این عکس قرار دهم.

واکنش فرزند سیدحسن به ردصلاحیت پدرش


صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند / در اثر صبر نوبت ظفر آید

تو کار خود به خدا واگذار و دل خوش دار / که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار