به منظور گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی در سی وهشتمین بهار آزادی یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول در دانشگاه پیام نور سرابله برگزارشد.
کد خبر: ۱۷۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 10 February 2016
به منظور گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی در سی وهشتمین بهار آزادی؛ یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول در دانشگاه پیام نور سرابله برگزارشد.

به گزارش تابناک ایلام
،در این یادواره که با حضور جمعی از مسئولین دستگاههای اداری شهرستان ودانشجویان وبه همت دانشگاه پیام نور سرابله وبنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان برگزار شد با اجرای ویژه برنامه هایی یاد وخاطره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول گرامی داشته شد.

 رییس دانشگاه پیام نور سرابله پس از عرض خیرمقدم در سخنانی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره اظهار کرد :این یادواره  که به نام ویاد دانشجویان شهید مرادحاصلی ،لطفی وحیدرزادی مزین است با هدف تجدید بیعت با آرمانهای مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درردیف بیعت با پیامبر خاتم(ص) شمرده شده وهمچنین تبیین ارزشهاوآرمانهای والای شهدای گرانقدر دربین نسل جوان برگزار شده است.

محمد فرجی دارابخانی درادامه افزود: اینک که انقلاب اسلامی سی وهفتمین سال بالندگی خود را پشت سر گذاشته است لازم است درچنین ایامی با یادآوری حماسه آفرینی های شهدای انقلاب وجنگ تحمیلی برای همیشه یاد وخاطره این عزیزان زنده نگهداشته شود وبا تجدید بعیت با آنان خط سرخ شهادت را نسلهازنده نگه داریم.

وی  به اهمیت شرکت  راهپیمایی یوم الله 22بهمن اشاره کرد وگفت:مردم ایران اسلامی با حضورگسترده ، دشمن شکن وتوام با شور وشعور خود در راهپیمایی 22بهمن با آرمانهای انقلاب اسلامی ،شهدا ، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعتی عملی می نمایند.

فرجی دارابخانی با یادآوری حضور حماسی مردم در پای صندقهای رای تصریح کرد: مردم مرزدار ایلام همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور در هفتم اسفند ماه با حضور گسترده در پای صندقهای رای با دیگر حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام داشته ونمایش عظیمی از مردمسالاری دینی با محوریت ولایت مطلقه فقیه را در معرض دید جهانیان قرار خواهند داد.

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول
یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول
یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول
یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول
یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول
یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول
یادواره شهدای دانشجوی شهرستان چرداول




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار