نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر لزوم شناسایی و محو لایه های پنهان و آشکار مفاسد اقتصادی توسط دستگاه های قضایی و نظارتی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۷۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 12 February 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر لزوم شناسایی و محو لایه های پنهان و آشکار مفاسد اقتصادی توسط دستگاه های قضایی و نظارتی تاکید کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: مقابله جدی دستگاه قضایی و وزارت اطلاعات با لایه های پنهان و آشکار مفاسد اقتصادی، اداری و اجتماعی کشور و برخورد قاطع با متخلفان و مجرمان باید دنبال شود.
وی افزود: اقداماتی همچون پیشگیری، شایسته سالاری، فرهنگ سازی، اصلاح و پاکسازی نظام اداری از وجود عناصر ناکارآمد، نامطلوب و فاسد و سایر اقدامات نظارتی باید بطور جدی در برنامه ریزی های دستگاه های قضایی ومرتبط لحاظ شود.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود جلوگیری از واردات بی رویه و تمرکز بر رونق کشاورزی را به عنوان ضروری ترین نیاز جامعه برشمرد و گفت: کلید راهبردی پیشرفت کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم تنها با تکیه بر منابع داخلی و جوانان توانمند کشورمان و کم کردن وابستگی به کشورهای غربی است.
لطفی گفت: شرایط و بسترهای لازم برای تقویت روحیه خودباوری در جوانان این مرز و بوم باید روز به روز بیشتر شود چراکه متخصصان داخلی بارها ثابت کرده اند که در صورت حمایت و با وجود شرایط تحریم توانسته اند سخت ترین گره ها را باز کرده و مملکت را از بسیاری از تولیدات خارجی در بسیاری زمینه ها بی نیاز کنند.
وی تاکید کرد: حمایت اصولی و کامل از صنایع داخلی و ایجاد شرایط و زیرساخت های لازم و جلوگیری از واردات بی رویه، تمرکز بر رونق کشاورزی به عنوان یک محصول راهبردی و ضروری ترین نیاز اولیه جامعه است.
امام جمعه ایلام همچنین به ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: مهم ترین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی در مقایسه با همه انقلاب های جهان معاصر تکیه بر تعالیم دین و الهی است که باعث پیروزی این ملت شد و با اقتدار کامل نزدیک به چهار دهه است که در مقابل توطئه های استکبار مقاومت کرده و راه نورانی خود را طی می کند.
حجت الاسلام لطفی با قدردانی از مردم ولایتمدار استان ایلام برای حضور پرشور و حماسی در یوم الله 22 بهمن گفت: مردم ایلام با حضور انقلابی و با بصیرت خود بار دیگر مراتب وفاداری و تبعیت از امام و رهبری و آرمان های شهیدان را در برابر چشم بدخواهان به نمایش گذاشتند.
وی همچنین بر لزوم مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و یادآور شد: بدون شک مردم با حضور آگاهانه خود در این رویداد حساس بار دیگر عزم خود را برای تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشان داده و با انتخاب افراد دلسوز و متعهد مجلسی قوی و کارآمد را تشکیل خواهند داد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار