مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه از آمار تعداد بیمه‌شدگان ورزشی در سطح استان همدان راضی کننده نیست، گفت: اداراتی که رشد مطلوبی در تعداد بیمه شدگان ورزشی داشته باشند مورد تقدیر قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۸۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 16 February 2016

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه از آمار تعداد بیمه‌شدگان ورزشی در سطح استان همدان راضی کننده نیست، گفت: اداراتی که رشد مطلوبی در تعداد بیمه شدگان ورزشی داشته باشند مورد تقدیر قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا، "رسول منعم" در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان همدان که با حضور فرماندار فامنین و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: رشد بیمه شدگان ورزشی شهرستان فامنین نسبت به سایر شهرستان ها قابل توجه بوده است اما از این پس اداراتی که رشد مطلوبی در تعداد بیمه شدگان ورزشی داشته باشند، مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: دولت نگاه ویژه ای به ورزش و زیرساخت های آن دارد و با وجود کمبود اعتبارات نگاه دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاونان او، استاندار همدان و مسئولان استان به امر ورزش بسیار عالی و مثبت است.

وی در خصوص مسائل مالی خطاب به رؤسای ادارات شهرستان ها گفت: درست مصرف کردن منابع تحت اختیار خود، جلوگیری از ریخت و پاش های بی مورد و هماهنگی با حوزه های نظارتی را در دستور کار خود قرار دهید.

منعم در ادامه رسیدگی و نظارت مستمر بر پروژه های در دست احداث و نگهداری مناسب از پروژه های اتمام یافته و همچنین نظارت بر بهداشت محیط کار و مجموعه های ورزشی را از کارهای مهم دانست و خاطر نشان کرد: باحوصله و وسواس بیشتری پروژه های شهرستان ها را از جهات مختلف پیگیری کنید.

وی گفت: باید به مساله آموزش کارکنان و ایجاد روحیه صمیمیت و احترام و همکاری کارکنان اهتمام ویژه ای صورت گیرد تا با همدلی بیشتر بتوانیم وظایف محوله را به خوبی انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین در خصوص امور فرهنگی گفت: باید مسئولان شهرستان در کنار توجه به ورزش قهرمانی باید به دنبال ترویج فرهنگ پهلوانی، فتوت وجوانمردی ودینداری در بین نوجوانان و جوانان ورزشکار باشند.

وی در پایان تقویت پایگاه قهرمانی، توجه ویژه به بخش استعدادیابی، ارتباط موثر با مراکز آموزشی و به ویژه آموزش و پرورش، مدیریت صحیح حوزه تحت اختیار، مشورت و استفاده از تجربیات اشخاص متخصص اخلاق مدار و فرهنگی در استان، توجه به بخش بانوان و ورزش روستایی و عشایری و پرهیز از موازی کاری را خواستار شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش وجونان استان رتبه نخست را دربین استان های تیپ دو کشور بدست آورد، گفت: این مهم قطعا با تلاش و همکاری سایر ادارات ورزش و جوانان استان صورت گرفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار