مدیر اداره سلامت منطقه شش شهرداری تهران گفت: همایش مردم برای مردم با عنوان سالمندان در کاربست نتایج طرح سنجش عدالت با همکاری منطقه شش در بیمارستان طبی کودکان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۸۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 16 February 2016
نجمه اسماعیلی درخصوص طرح سنجش عدالت با اولویت سالمندان افزود: در این طرح 40 محله منطقه از نظر مردمی بودن و محله محور بودن مورد سنجش قرار گرفتند و با صرف هزینه های بسیار کم اطلاعات بسیار مهمی در این زمینه جمع آوری شد. 

وی گفت: حفظ احترام و عزت سالمندان، مشورت کردن با آنها در برنامه ریزی ها، توجه به سالمندان، رعایت حق تقدم آن از جمله مورد توجه در میثاق همایش است.

اسماعیلی در خصوص استفاده از نتایج مداخلات طرح سنجش عدالت در سلامت شهر و برپایی همایش مردم برای مردم اظهار کرد: در جریان این طرح در هر محله کارگروهی با عنوان کمیته توسعه محله تشکیل می شود که در آن کارگروه مداخله سالمندان شکل گرفت و تلاش می شود مداخلاتی برای ارتقای سلامت سالمندان در سطح محلات انجام شود.

وی ایجاد یک شبکه سراسری که در آن شاخص های سالمندی، دانش و تحقیقات مرتبط در این زمینه به ثبت رسیده باشد به گونه ای که بتوان از آن در مداخله در سطح محلات از آن استفاده کرد را از نتایج این همایش ذکر کرد. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این تحقیقات به عنوان یک بازوی اجرایی کنار مسئولان قرار می گیرد تا در برنامه ریزی خود در سطح محلات به این موارد تکیه کنند.

همایش مردم برای مردم فردا (چهارشنبه) از ساعت هشت تا 17 به میزبانی شهرداری منطقه شش در مرکز طبی کودکان برگزار می شود. 

در حاشیه این همایش نمایشگاهی با حضور شرکت های تولیدکننده محصولات مرتبط با سلامت برپا می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار