امام جمعه برخوار مطرح کرد/
تابناک: امام جمعه شهرستان برخوار و میمه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی برای تحقیق درباره دین اسلام، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی، نیازمند توجه و تحلیل است.
کد خبر: ۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵ 31 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین « مسعود سرافراز » در خطبه های نماز جمعه شهرستان برخوار افزود: رهبر معظم انقلاب علت اصلی نامه نگاری در شرایط کنونی را وقایع فرانسه و موج اسلام‏ هراسی و حسن آینده ‏نگری و حقیقت ‏جویی جوانان دانسته ‏اند.

وی افزود: یکی از سوالات مهمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح کردند این است که جوانان غربی باید از خود بپرسند مگر اسلام چه دارد که مزوران قدرتمند جامعه ما از آن احساس خطر کرده‏اند و برای اسلام‏ هراسی تلاش می‏کنند؟.

حجت الاسلام سرافراز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از جوانان غربی خواسته اند که بدون توجه به تبلیغات ضد‏ اسلامی رایج در رسانه‏های غربی، به بررسی اسلام بپردازند.

امام جمعه برخوار افزود: آخرین محور پیام مقام معظم رهبری این است که ایشان هوشمندانه و حکیمانه تلاش کرده‏اند که از موج ضد ‏اسلامی ساخته‏ شده، زمینه‏ای برای آشنایی بهتر و بیشتر اروپائیان با اسلام حقیقی بسازند.

حجت الاسلام سرافراز یادآور شد: نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که غرب برای ایجاد اسلام‏ هراسی، اسلام وهابی، داعشی و طالبانی را می ‏سازد سپس به ‏عنوان مظهر عقب‏ ماندگی و توحش به مردم خود معرفی می‏ کند.

وی با اشاره به آغازدهه فجر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، پیروزی اسلام بر کفر است.

امام جمعه برخوار افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در قرن معاصر یکی از معجزات و آیات الهی است.

حجت الاسلام سرافراز به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان نیز در هفته آینده اشاره کرد و گفت : به یقین سفر رئیس جمهوری به استان برای رفع مشکلات مختلف استان موثر است و امیدواریم که هیات دولت نگاه ویژه ای به رفع کمبودها و کاستی های استان اصفهان داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار