فرماندار نوشهر
فرماندار نوشهر در جمع اعضای اجرایی شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه نوشهر گفت: نمایندگان شعب اخذ رأی باید به قوانین مسلط باشند.
کد خبر: ۱۸۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 16 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان در جلسه توجیهی و تشریحی اعضای اجرایی شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه نوشهر در محل سالن اجتماعات کانون شهید باهنر نوشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت انتخابات، اظهار کرد: خداوند از حق‌الناس نمی‌گذرد و بنابراین باید به‌خوبی از آرای مردم محافظت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امانت‌داری در انتخابات هفتم اسفند بسیار مهم است، افزود: امانت‌داری در آرای مردم یک اصل در زمان انتخابات است و چه از نظر قانون و چه مؤلفه‌های دینی و اعتقادی، مورد تأکید بوده و از جمله وظایف دینی و قانونی ما است.

فرماندار نوشهر خطاب به اعضای اجرایی شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه نوشهر، گفت: نمایندگان شعب اخذ رأی باید به قوانین مسلط باشند و این تنها در زمان انتخابات نباید باشد بلکه همواره باید جزو محفوظات نمایندگان شعب اخذ رأی باشد.

شادمان با بیان اینکه انتخابات امتحان بزرگی است، تصریح کرد: همه ما باید در پیشگاه خداوند و ملت پاسخ‌گو باشیم و بنابراین همه تلاش خود را در برگزاری انتخاباتی 100 درصد سالم با رعایت حقوق همه کسانی که در عرصه انتخابات هستند، به‎کار ببندیم.

وی بیان کرد: از همه کسانی که از امکانات دولتی استفاده می‌کنند و نیز در ساعات اداری به هیچ وجه حق ندارند، له یا علیه کاندیدایی فعالیت کنند و از کاندیداها هم می‌خواهیم که در فضایی دوستانه و برادرانه با یکدیگر رقابتی سالم داشته باشند.

امام جمعه نوشهر نیز با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: انتخابات مانع از استبداد است و مردم خودشان برای سرنوشت خویش گام بر‌می‌دارند.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ با بیان اینکه انتخابات سال به سال گسترده‌تر و باشکوه‌تر برگزار می‌شود، افزود: اهمیت اصل انتخابات برای ایجاد عدالت اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات بسیار مهم است، گفت: رعایت قانون و امانت‌داری همواره مورد توجه برگزارکنندگان قرار گیرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار