مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده گفت: طی دو سال گذشته فعالیت‌ راهداری در یک هزار و 300 کیلومتر از راه‌های شهرستان با 60 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.
کد خبر: ۱۸۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 17 February 2016
حکمت‌الله خدابنده‌لو در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان اظهار کرد: طی دو سال گذشته انجام اقداماتی از جمله انجام کارهای جاری راهداری، لکه‌گیری، حریم‌زنی، نصب علائم، خط‌کشی، نصب گاردریل، نمک‌پاشی، تعمیرات ابنیه، راهداری تابستانی و زمستانی در طول یک هزار و 300 کیلومتر از راه‌های شهرستان با 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی از وقوع سه مورد سیل و ورود خسارت در محورهای شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: 20 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل به وجود ناشی از سیل‌های مذکور این محورها هزینه شده است.

مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه روکش 24 کیلومتر محور راه اصلی قیدار ـ همدان و قیدار ـ زنجان در دست اجرا است، عنوان کرد: 75 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

خدابنده‌لو از اتمام و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی سجاس خبر داد و اضافه کرد: 50 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.

وی از روکش راه «آبی سفلی»، «نورآباد»، «علی‌آباد»، «جرین» و «پیر گاو‌گل» به طول 22 کیلومتر خبر داد و خاطرنشان کرد: 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه در نظر گرفته شده است.

مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه بهسازی و آسفالت راه روستایی «زرین رود» به «سرئین» به «محمد خلج» به طول 11 کیلومتر انجام شده است، اضافه کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه نیاز است.

خدابنده‌لو از بهسازی و آسفالت راه روستایی «زاغج»، «داش‌تپه»، «اورگنجه»، «شعبان» و «سعید محمد» به طول 13 کیلومتر خبر داد و گفت: 25 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی راه روستای «چپغلو» ـ جاده «خورخوره» به طول دو کیلومتر با چهار میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است، ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه روستایی «سهرورد» ـ «بیوک قشلاق» نیز به طول هشت کیلومتر با 16 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار