رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: مردم باید اطمینان داشته باشند که دست اندر کاران انتخابات پاسدار آرای آنان هستند و به عنوان امانت دار از رای آنان که حق الناس است، صیانت می کنند.
کد خبر: ۱۸۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 19 February 2016

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: مردم باید اطمینان داشته باشند که دست اندر کاران انتخابات پاسدار آرای آنان هستند و به عنوان امانت دار از رای آنان که حق الناس است، صیانت می کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری اظهار کرد: همه ما چهار شاخص اصلی در انتخابات را مورد توجه قرار داده ایم و خود را ملزم به رعایت آنها می دانیم که یکی از این شاخص ها سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است.
وی شاخص دوم را امنیت انتخابات برشمرد و افزود: دستگاه ها و نیروهای مختلفی همچون سپاه، نیروی انتظامی، بسیج با همکاری هم زمینه برپایی یک انتخابات پرشور در کمال امنیت و آرامش را فراهم می کنند.
وی تاکید کرد: احزاب و گروه های سیاسی توجه داشته باشند که رفتاری ایجاد نکنند که چالشی ایجاد شود و امنیت انتخابات به خطر بیفتد.
کلانتری شاخص سوم انتخابات را رقابتی برگزار شدن آن برشمرد و گفت: همه ما در حوزه انتخابیه ایلام و دهلران سعی در برگزاری انتخابات رقابتی و سالم با حضور همه سلایق داریم.
وی شاخص چهارم را مشارکت حداکثری عموم افراد واجد شرایط در انتخابات برشمرد و توضیح داد: نقش مردم در انتخابات کلیدی و سرنوشت ساز است و چون مردم برای سرنوشت خود و آینده کشور اهمیت قایل هستند در انتخابات با همدلی مشارکت حداکثری دارند.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از افرادی که نامزد انتخابات بودند و رد صلاحیت شدند و در پیام هایی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده اند، تقدیر کرد و گفت: پایبندی به اصول نظام و احترام به رای هیات نظارت و شورای نگهبان ویژگی برجسته این افراد است.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت که از این میزان 434 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی در حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار