مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از پرداخت 227 مورد جهیزیه با مبلغ 456 میلیون تومان به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 23 February 2016

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از پرداخت 227 مورد جهیزیه با مبلغ 456 میلیون تومان به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس،علی کولیوند با اشاره به اینکه یکی از خدمات کمیته امداد ملایر حمایت و تهیه جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش این نهاد است اظهار کرد: دراین زمینه با حمایت‌های خیرین و اعتبارات کمیته امداد برای نوعروسان زیر پوشش و نیازمند جهیزیه تهیه می‌شود.

وی از پرداخت 456 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه از ابتدای سال جاری به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر خبر داد و افزود: این مبلغ شامل 222 میلیون تومان کمک‌های خیرین و صدقات، 24 میلیون تومان از از در آمدهای طرح کوثر و مابقی نیز از اعتبارات کمیته امداد بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر یادآور شد: از این مبلغ 60 میلیون تومان کمک یک خیر ملایری بوده که طی روزهای گذشته به کمیته امداد ملایر برای تهیه جهیزیه نوعروسان زیر پوشش به این نهاد پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 227 مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده که شامل 134 مورد جهیزیه کلی با مبلغ هر کدام 3 میلیون تومان، 13 مورد ازدواج مجدد هر کدام به مبلغ 3 میلیون تومان، 63 مورد هدیه ازدواج هر کدام بین 500 تا یک میلیون تومان و 15 مورد هم کمک موردی بوده است.

کولیوند با بیان اینکه 100 مورد نو عروس زیر پوشش نیز تا پایان سال در نوبت پرداخت جهیزیه هستند بر کمک بیشترین خیرین در ملایر تاکید کرد و گفت: میزان پرداخت جهیزیه نسبت به سال گذشته در شهرستان ملایر رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 500 دختر در شرف ازدواج زیر پوشش کمیته امداد هستند خاطرنشان کرد: نیاز است خیرین این نهاد را در ارائه خدمات بهتر به افراد نیازمند و تهیه جهیزیه برای نوعروسان یاری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار