کد خبر: ۱۸۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 21 February 2016

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان البرز از توسعه و ایمن سازی آزادراه کرج-قزوین طی سال آینده خبر داد و گفت: بهسازی محور دیزین به شمشک نیز از برنامه‌های این اداره کل در سال آینده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، افشین پیرنون ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 15 راه استان البرز اظهار داشت: توسعه راه‌های استان البرز با توجه به موقعیت جغرافیایی یکی از مهمترین اولویت‌هاست.

وی ادامه داد: استان البرز به دلیل داشتن راه‌های اصلی و مهم و پرتردد بودن جاده‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا با ایمن‌سازی، بهسازی و ساخت راه‌ها می‌توانیم مسیر توسعه خدمات رسانی را در این استان بیشتر کنیم.

پیرنون در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این اداره کل ایمن‌سازی آزادراه کرج –قزوین است، افزود: در این راستا جاده کرج چالوس نیز ایمن‌سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ایمن سازی محورهای مذکور طی سال آینده اجرایی خواهد شد،‌ بیان داشت: براین اساس طی سال آینده طرح بهسازی 21 کیلومتر از محور دیزین به شمشک نیز اجرایی می‌شود.

به گفته مدیرساخت، ‌توسعه راه‌های استان البرز بهسازی محور دیزین به شمشک 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پیرنون در ادامه سخنان خود به 15 پروژه توسعه راه در استان البرز که امروز به بهره‌برداری رسیده است، اشاره کرد و بیان داشت: بخشی از این پروژه‌ها در قالب 103 کیلومتر راه و با اعتباری بالغ بر790 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی توسعه و آسفالت 24 کیلومتر باند شمالی بزرگراه تهران - کرج - قزوین در محدوده ورودی استان البرز تا عوارضی مهرشهر کرج، آسفالت 30 کیلومتر آسفالت از باند شمالی بزرگراه ماهدشت – اشتهارد و همچنین روکش آسفالت و اصلاح نقاط حادثه خیز در آزادراه کرج - قزوین به مسافت 30 کیلومتر را از مهمترین پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده امروز عنوان کرد.

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان البرز گفت: بهسازی 15 محور کرج - چالوس در محدوده منطقه دیزین، روکش آسفالت حدفاصل جاده قدیم تا بزرگراه در شهرستان ساوجبلاغ، تکمیل گالری خرگوش دره از نقاط حادثه خیز جاده کرج - چالوس به طول یک هزار و 600 متر، اجرای یک قسمت از باند سبقت پیچ‌های آدران و خوزنکلا در قالب رفع نقطه حادثه خیز و ... را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز عنوان کرد.

پیرنون در ادامه سخنان خود به احداث و ساخت یک تقاطع غیرهمسطح به عنوان یکی از پروژه‌های مهم سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: این تقاطع در محل اتصال قطعه سه مسیر اشتهارد، نجم آباد و نظرآباد استان البرز بوده که سال آینده و با تمهیدات لازم اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار