فرمانده انتظامی تبریز خبر داد
فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری زن کیف قاپ در اتوبوس‌های بی‌آرتی توسط ماموران کلانتری 11 جانبازان این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 22 February 2016
به گزارش تابناک تبریز از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرهنگ نوروزی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کیف قاپی در تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 جانبازان این شهرستان پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و بررسی محل‌های سرقت با استفاده از تحقیقات گسترده پلیسی، زن کیف قاپ را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را در اطراف یکی از ایستگاه‌های اتوبوس در خیابان امام(ره) تبریز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر جرم انتصابی شد، ولی پس از رویارویی با شکات و ادله و شواهد موجود، به بیش از 30 فقره کیف قاپی در اتوبوس‌های بی آر تی تبریز اعتراف کرد.

نوروزی با اشاره به سابقه‌دار بودن این سارق، افزود: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان معرفی شد.

وی با هدف پیشگیری از وقوع جرم کیف قاپی، به عموم شهروندان توصیه کرد: هرگز وجوه نقد و اشیاء گران قیمت خود را با کیسه های نایلونی روشن یا ساک حمل نکنند، از حمل کیف در مواقع غیر ضروری پرهیز و به هیچ وجه محتویات داخل کیف خود را در معرض دید افراد ناشناس قرار ندهند.

فرمانده انتظامی تبریز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد افراد مشکوک در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار