حاشیه نگاری تابناک ایلام از فعالیت تبلیغاتی کاندیداها
این روزها تنور انتخابات در شهرهای مختلف استان داغ وداغتر می شود وکاندیداها وهوادارانشان به روشهای مختلف در حال معرفی کاندیدای مورد حمایت خود هستند که دراین بین کارناوالهای خودرویی که شهر به شهر وروستا به روستانامزد مورد حمایت خود را همراهی می کنند از دیگر روشهای جذاب ودیدنی تبلیغات در ایلام است
کد خبر: ۱۸۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 23 February 2016
این روزها تنور انتخابات در شهرهای مختلف استان داغ وداغتر شده وهواداران کاندیداها با روشهای مختلف در حال معرفی نامزد مورد حمایت خود هستند که دراین بین کارناوالهای خودرویی که شهر به شهر وروستا به روستانامزدهای انتخاباتی  را همراهی می کنند ازدیگر  روشهای تبلیغات  جذاب ودیدنی تر است

به گزارش تابناک ایلام،هر اندازه که به پایان فرجه قانونی نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغ رسمی وبرگزاری بزرگترین اتفاق سیاسی کشور نزدیک می شویم به همان اندازه نیز برشدت فعالیت ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در سطح شهر وروستاهای استان نیز افزوده می شد که این موضوع با حضور کاروانهای خودوریی کاندیداهای متعدد در میان مردم روستاها ودهات مختلف، نمود بیشتری یافته است.

اما افزایش این فعالیتهای تبلیغاتی در میان شهرها وروستاهای مختلف استان با حاشیه های تلخ وشیرینی نیز به همراه است که دراین بخش حاشیه نگاری تابناک ایلام بر این رویداد سیاسی را میخوانید :

*حضور اقشار مردم در ستادها و تجمع در خیابان های اطراف ستاد نامزدها موجب افزایش ترافیک در معابر اصلی شهر ها شده و تلاش ماموران انتظامی و راهور برای تسهیل در تردد خودروها و روان سازی ترافیک بیشتر از قبل شده است.

*خیلی از هواداران نامزدها با حضور در خیابان های شهر اقدام به توزیع عکس، بروشور و کارت های حاوی زندگینامه و برنامه های نامزد مورد علاقه و حمایت خود هستند و تلاش می کنند در این عرصه گوی سبقت را از رقبا بربایند.

*برگزاری مناظرات کاندیداها در دانشگاه ایلام در روزهای پایانی تبلیغات تشدید شده است که این برنامه نیز حاشیه هایی را بدنبال داشت:

*تعدادی از دانشجویان پشت دربهای بسته ماندند وبه حضور هوادران کاندیداها دردانشگاه معترض شدند که این مساله به درگیری فیریک بین تعدادی از دانشجویان وهوادران بعضی از کاندیداها منجرشد

*اعتراضات وهجوم برای بازکردن درب سالن منجر به شستن شیشه های درب سالن شد.

*درگیری فیزیکی بین عوامل دانشگاه با دانشجویان معترض وهواداران کاندیداها از دیگر حاشیه های این مراسم بود.

*تعدادی از ستادهای انتخاباتی حتی در این ایام که به ایام فاطمیه مشهور پخش آهنگ وموسیقی از بلندگوهای ستاد را قطع نکرده اند.

*این روزها توزیع شب نامه های غیراخلاقی  بمنظور تخریب بعضی از کاندیداها در حال توزیع است که از حاشیه های تلخ این دوره از فعالیتهای تبلیغاتی محسوب می شود

*عصر دیروز  درشهر ایلام راننده یک دستگاه سواری پراید در مقابل چشمان اعضای یک ستاد تبلیغاتی غیر بومی ! با توقف در مقابل آن ستاد با استفاده از چاقو بنربزرگی که تصویر کاندید برروی آن نقش بسته بود را پاره کرد

*وزش تند باد شدید در شهر ایلام ودیگر شهرهای استان باعث پاره شدن بیشتر عکس های بزرگ تبلیغاتی کاندیداها شد این در حالیست بارش باران که از شب گذشته در استان آغاز شده است دیگر عکس های کاغذی الصاقی بر روی دیوارها را شسته است.

*کاندیداهای انتخاباتی استان ایلام از هر گونه روشی برای معرفی خود غافل نبوده اند، تعدادی با عکس گرفتن با چهره های شاخص ،تعدادی با لباس محلی فشنگ وتفنگ وعده ای هم با واژه هایی نظیر استاد ودکتر وجوانترین کاندید کشور واولین زن دکتر استان در حال معرفی خودبه مردم  هستند!

*اما دراین بین تعدادی از هواداران کاندیداها تخریب اموال عمومی وخصوصی را برای معرفی کاندیدای مورد حمایت خود در دستور کار قرار داده اند که نوشتن برروی دیوار منازل وادارات و تابلوهای ادارات و تابلوهای راهنمایی ورانندگی از این دست اقدامات مخرب است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
واقعا هیچ یک از مقام های این دولت نمی خوان گارگر ها رو درک کنن آیا خودشان با ماهی800 هزار تومان می توانن زندگی کنن نه تو رو جون عزیز ترین کست می تونی زندگی کنی.صدای ما مردم بدبخت را فقط خدا می شنود خدایا اگر صدای ما کارگر ها را می شنوی ازت خواهش می کنم خواهشششش خودت درست کن حتی به قیمت جونمون حداقل نسل بعد ما یه نفسی بکشن مگه ما از کشور های دیگه چی کم داریم اگه صدای مارو می شنوی خدا خودت خودت خودت خودت. . . . . . . . . ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار