تیم فوتبال پاس همدان در تعطیلات نوروزی تمرینات منظمی را پیگیری کرده و خود را برای رویارویی با تیم راهیان کرمانشاه آماده می‌کند.
کد خبر: ۱۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 06 April 2015

تیم فوتبال پاس همدان در تعطیلات نوروزی تمرینات منظمی را پیگیری کرده و خود را برای رویارویی با تیم راهیان کرمانشاه آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس ؛مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران موسوم به جام آزادگان بعد از وقفه‌ای 20 روزه از دوشنبه این هفته از سر گرفته می‌شود.

امسال شرایط سخت‌تری نسبت به سال‌های قبل در لیگ دسته یک حاکم شده است تا برای تحقق طرح انقباضی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همه چیز فراهم شود و این لیگ نیز رنگ حرفه‌ای‌تری به خود بگیرد.

براساس این طرح از بین 24 تیم حاضر در لیگ دسته یک هفت تیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد و بعد از صعود سه تیم از دسته دوم در فصل آتی جام آزادگان شاهد برگزاری لیگی با حضور 20 تیم در گروه خواهیم بود که برای نخستین بار این اتفاق در فوتبال ایران و لیگ دسته یک انجام خواهد شد.

این موضوع باعث شده است تا در فصل جاری لیگ دسته یک شاهد رقابت سختی برای صعود به لیگ برتر و عدم سقوط به دسته پایین‌تر باشیم.

تیم فوتبال پاس که چهارمین فصل دسته یکی خود را تجربه می‌کند امسال کار سختی پیش‌رو دارد و می‌خواهد بعد از مدت‌ها آرزوی همدانی‌ها را برای رسیدن و صعود به لیگ برتر محقق کند.

داوود مهابادی که امسال هدایت سبزپوشان همدانی را بر عهده گرفته است سابقه آوردن چند تیم‌ را به لیگ برتر در کارنامه دارد و همدانی‌ها برای بازگشت به بالاترین سطح فوتبال ایران با این مربی امیدواری زیادی دارند.

از طرف دیگر پاسی‌ها بعد از سال‌ها صاحب یک مدیرعامل بومی و مهم‌تر از همه فوتبالی شدند تا با مدیریت وی، هدایت بی‌حاشیه کادر فنی و حمایت‌های مسئولان استان به لیگ برتر بازگردند.

پاس امسال کار سختی را در گروه دوم جام آزادگان دارد و با تیم‌های داماش گیلان، سیاه‌جامگان، صنعت نفت، پارسه، شهرداری بندرعباس، مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، راهیان کرمانشاه، فولاد یزد، اتکا گلستان و شهرداری تبریز هم‌گروه شده است.

هر چند اتفاقات زیادی در دور برگشت در گروهی که پاس در آن حضور دارد رخ داده است؛ به طوری که تیم بحران‌زده اتکا گلستان در دو بازی متوالی حاضر به بازی برابر حریفان خود نشده و با تصمیم سازمان لیگ از جدول کنار گذاشته شده است تا این گروه با 11 تیم به کار خود ادامه دهد.

پاسی‌ها امسال با توجه به حمایتی که شخص محمدناصر نیکبخت به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه از آنها کرده است شرایط به نسبت خوبی برای صعود به لیگ برتر دارند و در سه بازی پیش‌ رو می‌توانند با کسب حداکثر امتیاز بدون اگر و اماهای مرسوم فوتبال به جایگاه اصلی خود بازگردند.

شاگردان داوود مهابادی در روزهای پایانی سال 93 و در آخرین بازی خود موفق شدند با شکست تیم مس رفسنجان و وینگو بگوویچ سرمربی سابق خود ضمن صعود به رده دوم جدول شرایط مناسبی را برای ادامه کار در چهار هفته پایانی رقم بزنند.

پاسی‌ها بعد از سپری کردن تعطیلات نوروزی از روز چهارم فروردین‌ماه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز کردند تا با رسیدن به شرایط آرمانی و ایده‌آل خود را برای بازی حساس برابر تیم راهیان کرمانشاه آماده کنند.

با برنامه‌ریزی انجام شده سبزپوشان همدانی روز یازدهم فروردین‌ماه با سفر به قم برابر تیم لیگ برتری صبای این شهر قرار گرفتند تا در یک دیدار دوستانه و تدارکاتی سطح آمادگی خود را بسنجند.

پاسی‌ها در این بازی دوستانه موفق شدند با تک‌گل صمد اکبری برابر حریف لیگ برتری خود به برتری دست پیدا کنند تا با روحیه بهتری برای برگزاری داربی غرب کشور و رویارویی برابر تیم راهیان کرمانشاه آماده شوند.

اتفاق دیگری که در تعطیلات نوروزی برای پاسی‌ها رقم خورد حضور محمدناصر نیکبخت استاندار و خسرو سامری معاون وی در تمرینات این تیم بود که باعث شد تا روحیه اعضای تیم بیشتر از پیش بالا برود.

نیکبخت در این بازدید که در ورزشگاه شهدای قدس انجام شد به اعضای تیم پاس قول داد در صورت پیروزی در مقابل راهیان کرمانشاه درصدی دیگر از تعهدات مالی باشگاه را به عنوان قرارداد در قبال بازیکنان پرداخت کند.

همچنین استاندار ورزش‌دوست استان اعلام کرد که در صورت پیروزی در سه بازی باقی مانده پاداش ویژه به اعضای تیم اعطا خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: بعد از حدود هفت روز تعطیلات و حضور کادر فنی و بازیکنان در کنار خانواده تمرینات از چهارم فروردین‌ماه شروع شد و کار خود را با جدیت پیگیری کردیم.

ابراهیم محمودی افزود: انگیزه‌ای که در بین بازیکنان بعد از تعطیلات شاهد بودیم برای اعضای کادر فنی دلگرم‌کننده بود.

وی اضافه کرد: بردی که برابر تیم صبا در بازی تدارکاتی به دست آوردیم نیز کمک بزرگی برای ایجاد انگیزه بیشتر بین بازیکنان بود که امیدواریم این پیروزی در بازی‌های رسمی لیگ نیز ادامه داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان خاطرنشان کرد: وضعیتی که بازیکنان مصدوم تیم داشتند برطرف شده است و تنها با یک محروم به مصاف حریف کرمانشاهی خواهیم رفت.

وی ادامه داد: محمود محمدی به دلیل محرومیت تنها غایب تیم پاس در بازی مقابل راهیان کرمانشاه است.

با این تفاسیر پاسی‌‌ها برای بازی روز دوشنبه خود برابر راهیان که به داربی غرب کشور مرسوم شده است مشکل چندانی ندارند و باید منتظر شد تا نتیجه دلخواه سبزپوشان رقم بخورد.

فیزیوتراپ تیم فوتبال پاس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد آخرین وضعیت اعضای تیم گفت: با تمریناتی که برای مصدومان در نظر گرفتیم در حال حاضر از نظر جسمی مشکل خاصی ندارند.

حمید ایوبتین اضافه کرد: صادق کرمی که در چند بازی اخیر به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم قرار نداشت در بازی برابر صبا به میدان رفت و مشکلش برطرف شده بود.

وی افزود: مجتبی محبوب‌مجاز نیز که در این بازی دچار آسیب‌دیدگی شده بود بهبود نسبی پیدا کرده و با تلاش کادر پزشکی برای بازی با راهیان آماده خواهد شد.

با توجه به اینکه در هفته 19 لیگ دسته یک تیم‌های مدعی و رقیب اصلی پاس به صورت مستقیم به مصاف هم می‌روند شاگردان داوود مهابادی بهترین فرصت را دارند تا با برتری برابر تیم راهیان خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کنند.

در هفته نوزدهم گل‌گهر سیرجان از تیم داماش گیلان پذیرایی می‌کند، سیاه‌جامگان مشهد در تهران به مصاف پارسه خواهد رفت و فولاد در یزد میزبان شهرداری‌چی‌های بندرعباسی است.

حساس‌ترین بازی این هفته را دو تیم قدرتمند نفت آبادان و مس رفسنجان برگزار خواهند کرد که نتیجه این بازی برای پاس اهمیت بالایی خواهد داشت؛ در این هفته شهرداری تبریز به دلیل انصراف تیم اتکا با قرعه استراحت مواجه شده است.

با توجه به اتفاقات و درگیری که در پایان بازی رفت بین بازیکنان و کادر فنی تیم راهیان کرمانشاه و پاس همدان صورت گرفته است بازی برگشت به طور حتم با حواشی زیادی برگزار خواهد شد و این موضوع بر دشواری کار شاگردان مهابادی افزوده است.

پاسی‌ها برای لیگ برتری شدن به کسب سه امتیاز شیرین این بازی نیاز دارند که باید بدون حاشیه به آن دست پیدا کنند.

تا پایان هفته هجدهم لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران تیم فوتبال پاس همدان با کسب 34 امتیاز و تفاضل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم راهیان کرمانشاه 18 امتیازی است و در رده دهم جا خوش کرده و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر از این گروه محسوب می‌شود.

در چارچوب هفته نوزدهم جام آزادگان تیم فوتبال پاس همدان روز دوشنبه 17 فروردین‌ماه از ساعت 16:30 دقیقه در کرمانشاه به مصاف تیم راهیان این شهر خواهد رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار