سردارحسینی اظهار کرد: اوباما در روزنامه نیویورک تایمز گفته است: امیدوارم روحانی و هاشمی رای زیادی بیاورند و منتخب شوند؛ چرا نباید این اشخاص نسبت به این حمایت بیزاری جویند؟ »
کد خبر: ۱۸۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 25 February 2016
سردارحسینی اظهار کرد: اوباما در روزنامه نیویورک تایمز گفته است: امیدوارم روحانی و هاشمی رای زیادی بیاورند و منتخب شوند؛ چرا نباید این اشخاص نسبت به این حمایت بیزاری جویند؟ »

به گزارش تابناک ایلام؛سردار " سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام در مجمع بسیج استان ایلام گفت: باید سرباز انقلاب و کشور بود و امام گفت هر وقت آمریکا از هر کسی تعریف کرد نسبت به آن مسئله شک کنید.

حسینی اظهار کرد: هفته پیش بی بی سی از چند کاندیدای مجلس خبرگان رهبری حمایت و نسبت به چند نفر موضعگيري کرده و از مردم ایران خواست به آنان رای ندهند. آیا نباید این افراد بیایند و نسبت به تعریف بی بی سی فارسی از خود بیزاری بجویند؟

وی افزود: اوباما در روزنامه نیویورک تایمز گفته است: «امیدوارم روحانی و هاشمی رای زیادی بیاورند و منتخب شوند؛ چرا نباید این اشخاص نسبت به این حمایت بیزاری جویند؟ امروز تفکر اسلامی و انقلابی در آنسوی مرزها به مبارزه علیه تروریستها و تفکر آنان برخواسته اند و آن وقت مزدورانی همچون زیبا کلام به ایلام می آیند و از اصلاحات درون نظام حرف می زنند و اراجیف می بافند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: چرا باید طرح ها و پروژه های بزرگ محرمانه باشند؟ یک ماه پیش آقای زیبا کلام گفته است تعداد بیکاران در دولت تدبیر افزایش یافته و رکود بسیار شدید و انبار ها هم از آذوقه و کالا خالی شده اند و حالا باید پرسید آقای زیبا کلام می خواهد بیاید چه بگوید؟

حسینی تاکید کرد: در لیست اصولگرایان در تهران تعداد کاندیداهای اقتصاد دان 10 نفر و فرهنگی و سیاسی هم هر کدام ده نفر است؛ ولی لیست اصلاح طلبان فقط یک کاندیدای اقتصاد دان دارد و بقیه هم سیاسی اند، باید از این افراد سوال پرسید چگونه می خواهید با یک اقتصاد دان مشکلات اقتصادی را حل کنید.

وی ابراز کرد: در استان ایلام برخی حقه و فریب زدند و عقیده ای روشن را بیان نمی کنند و از همین الان صداقت را پنهان می کنند. اگر اصولگرایی بگویید اصولگرا هستم و اگر هم اصلاح طلب و یا مستقل هستید باید با صراحت بیان کنید و با لفافه گویی و پنهان کاری کاری از پیش نمی برید.

وی افزود: دشمن قصد نفوذ در انتخابات را دارد و ما تکلیف داریم در این فریضه الهی شرکت و به کاندیدایی اصلح و در خط امام و رهبری رای دهیم.

حسینی خاطر نشان کرد: یکی از نظریه پردازان آمریکایی گفته است که نباید با آیت الله خمینی همان معامله را کرد که پیش از آن میکردید؛ امام یک متن مقدس در بین مردم است و با خمینی باید به گونه ای خمینی وار و با استفاده از یاران خودش باید با او جنگید. 

وی تصریح کرد: یک نماینده باید از ارزش ها دفاع کند و ولایت مدار باشد و پیشینه ای انقلابی داشته باشد و اهل دروغ و رانت خواری و خرید و فروش رای نباشد./ف

منبع:جویزرایوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار