استاندار قزوین با اشاره به پیشنهادات غربی‎ها در انتخابات به مردم ایران گفت: اين ياوه‎گويي‌ها از سال‌هاي ابتدايي انقلاب وجود داشت تا جايي كه اكنون تبديل به شيطنت شده است.
کد خبر: ۱۸۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 26 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین فریدون همتی، استاندار قزوین در گفت‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین با بیان اینکه پیشنهادات و ياوه‎گويي‌های بیگانگان به ملت ایران از سال‌هاي ابتدايي انقلاب وجود داشت تا جايي كه اكنون تبديل به شيطنت شده است، اظهار کرد: رسانه‎های غربی با تمام توان قصد ایجاد شک و شبهه در فضای انتخاباتی کشور را دارند.

وی با اشاره به تلاش برای حفظ و صیانت از آرای مردم افزود: تمامي افرادي كه در فرآيند انتخابات براي اخذ رأي مردم تلاش مي‌كنند امين مردم هستند و قطعاً با همه وجود از رأي مردم صيانت خواهند كرد.

همتی با اشاره به اینکه امروز با حضور پرشور مردم پاي صندوق‌هاي رأي شاهد خلق حماسه بزرگي خواهيم بود بیان کرد: این حضور با شکوه خواسته شهداي انقلاب اسلامي،‌ رهبري، رئيس جمهور و همه دلسوزان نظام اسلامي است.

وي ويژگي انتخابات هفتم اسفند را مقارن شدن با شهادت شهيد حجت اسدي دانست و افزود: خون شهيد اسدي نهال اين انتخابات را آبياري كرد و مردم استان قزوين با حضور پرشور در انتخابات پاسخي شايسته به فداكاري اين شهيد بزرگوار خواهند داد.

استاندار قزوين تأكيد كرد: ما به خاطر شهيد حجت اسدي و همه شهدايي كه جانشان را در راه اسلام، انقلاب و اعتقادات اين ملت فدا كرده‌اند وظيفه داريم با حضور گرم در پاي صندوق‌هاي رأي نشان دهيم ادامه‏‎دهنده راه آن‌ها هستيم و تا لحظه‌اي كه جان در بدن داريم راه آن‌ها را با صلابت و نشاط ادامه خواهيم داد.

وي در خصوص پيام حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند 94 به دشمنان جمهوري اسلامي ايران به ويژه استكبار جهاني به خبرنگار ايسنا گفت: اين حضور گسترده مردم قطعاً ‌دشمنان اسلام را نااميد كرده، قدرت نظام جمهوري اسلامي را تقويت و نظام را در برابر حوادث و دشمني‌ها بيمه خواهد كرد.

همتي تصريح كرد: حضور مرد پشتوانه‌اي عظيم براي رهبري به جهت هدايت نظام و پشتوانه‌اي محكم براي رئيس جمهور براي پيگيري مسائل داخلي و بين‌المللي اين كشور خواهد بود.

وي پيشنهادها و توصيه‌هايي رسانه‌هاي انگليسي براي مردم ما را ياوه‌گويي دانست و اضافه كرد: اين ياوه‎گويي‌ها از سال‌هاي ابتدايي انقلاب وجود داشت تا جايي كه اكنون تبديل به شيطنت شده است؛ ‌علي‌الخصوص در ايام انتخابات كه قصد ايجاد شك و شبهه در ميان مردم را دارند.

استاندار قزوين افزود: اين نشان خباثت آن‌هاست كه قصد دارند جريان‌ها و فعالان سياسي را در مقابل هم قرار بدهند؛ ولي همه رسانه‌هاي معاند بيهوده خود را خسته مي‌كنند آن ها بدانند هيچ ايراني نيست كه گوشش به اين حرف‌ها باشد؛ ‌ملت ما گوش به فرمان مسئولان نظام به ويژه رهبري است و نگاهشان به خون شهدايشان است.
برچسب ها: استاندار ، رای ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار