گزارش ها حاکی از حضور فرتر از انتظار مردم در شهرستان های سراسر استان فارس است. استان فارس با 18 نماینده بیشترین تعداد کرسی های بهارستان را در اختیار دارد./دستگیری 165 متخلف انتخاباتی/203 کاندید در فارس انصراف داده اند/انتخاب حق شهروندیست،از این حق استفاده کنید/توصیه استاندار به کاندیدها و هوادارانشان/هشدار فرمانده انتظامی فارس/پیش بینی حضور بالای 80 درصدی در فیروزآباد/ استقبال خوب مردم و امنیت مناسب در کازرون
کد خبر: ۱۸۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 26 February 2016
به گزارش تابناک فارس:گزارش ها حاکی از حضور فراتر از انتظار مردم در شهرستان های سراسر استان فارس است.
استان فارس با 18 نماینده بعد از تهران بیشترین تعداد کرسی های بهارستان را در اختیار دارد.
به گفته معاون سیاسی-امنیتی استانداری فارس برای انتخابات هفتم اسفند، بیش از هزار و 600 شعبه شهری و هزار و 300 شعبه روستایی در نظر گرفته شده است.

صبح امروز امام جمعه شیراز،استاندار فارس، رئیس‌کل دادگستری و فرمانده انتظامی استان فارس در شعبه شاه‌چراغ رأی خود را به صندوق انداخته اند.

دستگیری 165 متخلف انتخاباتی
رئیس دادگستری فارس با بیان اینکه 25 پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شده است اظهارکرد: تا امروز در همین خصوص 165 نفر دستگیر شده و به غیر از 16 نفر، سایر متهمین با قرارهای  تأمین مناسب آزاد شده اند.

203 کاندید در فارس انصراف داده اند
رئیس ستاد انتخابات فارس از انصراف ۲۰۳ نفر از کاندیداهای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس خبر داد.وی ادامه داد: رقابت در استان فارس میان ۲۵۳ کاندیدای حضور در مجلس شورای اسلامی برای ۱۸ کرسی است.

انتخاب حق شهروندیست،از این حق استفاده کنید
امام جمعه شیراز با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق هر ایرانی است و باید از این حق به خوبی استفاده کرد، تصریح کرد: اگر کسی از این حق استفاده نکند، در واقع خسارتی به حقوق شهروندی خود وارد کرده است.

توصیه استاندار به کاندیدها و هوادارانشان
استاندار فارس گفت:در ستاد انتخاباتی یک برنامه به نام امنیت انتخابات مصوب و تحویل فرمانداری ها و بخش داری ها شد ادامه داد: با همکاری نیروهای انتظامی کنترل و امنیت انتخابات فراهم شده و در همه شعب رای پیش بینی های لازم انجام صورت گرفته است و توصیه می کنیم کاندیداها و  هوادارانشان هیچ گونه مشکلی در زمان رای گیری به وجود نیاورند.

هشدار فرمانده انتظامی فارس
فرمانده انتظامی فارس:مسوولیت امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در حفظ و امنیت روز انتخابات ما را یاری می کنند.
گودرزی در پایان افزود: نمایندگان محترمی که به مجلس راه پیدا می کنند به طرفداران خود متذکر شوند که تحت هیچ شرایطی ایجاد مزاحمت و سر و صدا در سطح شهر و برای سایر نامزدهای انتخاباتی نکنند زیرا به حکم قانون با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

پیش بینی حضور بالای 80 درصدی در فیروزآباد
فرماندار فیروزآباد گفت: با توجه به استقبال پرشور مردم این شهرستان پیش بینی می شود مردم فیروزآباد حضور ۸۰ درصد به بالا داشته باشند.

استقبال خوب مردم و امنیت مناسب در کازرون
فرماندار کازرون: ۱۸۹ شعبه اخذ رای در شهرستان کازرون وجود دارد که استقبال بسیار خوبی از این صندوقها شده است.وی افزود در حال حاضر امنیت بسیار خوبی در این شهرستان برقرار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار