مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جامعه ورزش استان همدان بار دیگر با حضور پر شور در انتخابات حماسه دیگری را رقم زدند.
کد خبر: ۱۸۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 28 February 2016

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جامعه ورزش استان همدان بار دیگر با حضور پر شور در انتخابات حماسه دیگری را رقم زدند.

به گزارش برنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حضور پر شور جامعه ورزش استان همدان در انتخابات گفت:جامعه ورزش و جوانان استان همدان همگام با سایر مردم و مسئولان به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب که فرمودند « هدف از انتخابات در نهایت حفظ اسلام است»، ادای احترام کردند.

رسول منعم افزود: تمامی ورزشکاران، قهرمان و مدال آوران استان همدان با حضور پر شوری خود در انتخابات نشان دادند که همیشه در صف اول هستند.

وی با بیان اینکه رای ما مشت محکمی بر دهان اسکبار است گفت:دشمنان ایران و اسلام سخت در تلاشند با توطئه‌های شوم و نابکارانه خود، مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند اما مردم عزیز کشورمان و مردم ولایت مدار همدان باز هم با حضور پر شور خود نشان دادند که پیرو خط ولایت فقیه هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه این روز در تاریخ ثبت خواهد شد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخبات یعنی تداوم راه شهدا و امام شهدا و رای دیگری بر حق بودن جمهوری اسلامی ایران.

گفتنی است، از صبح امروز تا به این لحظه جامعه ورزش استان همدان از دوچرخه سواران که با دوچرخه های خود در ستاد انتخاباتی حاضر شده بودند تا رزمی کاران که با لباس های رزمی در صف های رای گیری قرار گرفته بودند نشان دادند که هموراه پای آرمان های نظام هستند.

همچنین اعضای تیم فوتبال پاس همدان نیز به صورت یکپارچه در انتخابات شرکت کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار