دبیر ستاد انتخابات استان گفت: تاکنون هیچ آمار رسمی از سوی ستاد انتخابات اعلام نشده و رسانه ها برای حفظ آرامش از هرگونه گمانه زنی پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۸۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 27 February 2016
دبیر ستاد انتخابات استان گفت: تاکنون هیچ آمار رسمی از سوی ستاد انتخابات اعلام نشده و رسانه ها برای حفظ آرامش از هرگونه گمانه زنی پرهیز کنند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ امیر شاه آبادی در جمع خبرنگاران گفت: تا ساعت 10 امشب هنوز هیچ صندوقی در شعب ثابت و سیار شمارش نشده و آمارها و گمانه زنی های منتشره کاملاً نادرست است.

وی افزود: انتظار این است رسانه ها در ساعات پیش رو همچنان صبر کنند و از هرگونه تخمین، گمانه زنی و پیش داوری در مورد نتایج انتخابات خوداری کنند تا بتوانیم این جو آرام را همچنان حفظ کنیم.

دبیرستاد انتخابات استان با تاکید بر این نکته که مردم برای اطلاع از نتایح آراء عجله نکنند اظهار کرد: روند شمارش آرا و جمع بندی آن تا ساعت 9 صبح فردا ادامه خواهد داشت و به محض دریافت اطلاعات رسمی از سوی وزارت کشور این نتایج در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با تجلیل از نقش مثبت خبرگزاری ها در ارایه اخبار درست در طول روز برگزاری انتخابات، عنوان کرد: هر چه ارتباط ستاد انتخابات استان با خبرگزاری های رسمی بیشتر باشد قطعاً از میزان شایعات و گمانه زنی ها کاسته خواهد شد و به حفظ آرامش استان کمک می کند.

شاه آبادی همچنین به زحمات و تلاش های یکساله اعضای ستاد انتخابات اشاره کرد و گفت: در این دوره نزدیک به30 هزار نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه مشارکت داشتند و سعی شد اعتماد مردم به نظام بیشتر شود.

این مقام مسئول افزود: امروز یک روز کاری بسیار پرمشغله برای اعضای ستاد انتخابات استان بود و قسمت عمده ای از گزارش های اندک تخلفات موجود توسط مردم ارایه شد و با ارتباط خوبی که در میزهای ستادهای انتخاباتی داشتند این موارد برطرف شد.

دبیرستاد انتخابات همچنین گفت: با توجه به میزان تعرفه های مصرف شده تاکنون حدود 60 درصد مشارکت در انتخابات استان داشته ایم.

وی پایان زمان رای گیری در استان را ساعت 10 اعلام کرد و خاطرنشان شد: شعب اخذ رأی موظفند آرای آخرین نفر مراجعه کننده را اخذ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار