سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: کسب تساوی مقابل راهیان کرمانشاه برای هر دو تیم هیچ سودی ندارد و بیشتر به نفع حریفان خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 06 April 2015

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: کسب تساوی مقابل راهیان کرمانشاه برای هر دو تیم هیچ سودی ندارد و بیشتر به نفع حریفان خواهد بود.

به گزارش ایرنا؛ داوود مهابادی در حاشیه تمرین آماده سازی تیم پاس اظهار کرد: بازی حساسی پیش رو داریم هر چند از کرمانشاه همواره خاطرات خوبی دارم و این بار هم تمام هدف ما کسب سه امتیاز برابر تیم راهیان است.

وی بیان داشت: تساوی در این بازی به سود هیچ یک از دو تیم نیست و تیم ما برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نماند باید در این بازی به سه امتیاز دست یابد.

مهابادی افزود: جدول گروه ب لیگ دسته یک کشور از حساسیت بالایی برخوردار است و تیمی که امتیاز از دست بدهد ضرر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: راهیان کرمانشاه به دنبال بقا در لیگ یک است و ما نیز برای صعود تلاش می کنیم بنابراین باید برای سه امتیاز بازی جنگید.

سرمربی پاس همدان در ادامه گفت: هر تیمی که بتواند از موقعیت ها بهتر استفاده کند و با تمرکز بالا، کمتر اشتباه کند پیروز میدان خواهد شد.

وی با بیان اینکه حساسیت هفته های پایانی برای همه تیم ها بالا است ابراز امیدواری کرد: فدراسیون فوتبال در چینش داورها، ناظر بازی و امنیت مسابقات نگاه ویژه ای داشته باشد و به همین جهت باشگاه به صورت مکتوب از فدراسیون درخواست نظارت ویژه داشته است تا حقی از تیمی ضایع نشود.

مهابادی یادآور شد: همیشه از بازی در کرمانشاه خاطره خوبی دارم و مردم با فرهنگی دارد که به فوتبال زیبا علاقه مند هستند و امیدوارم مردم این بار هم از بازی زیبا لذت ببرند و انتظار دارم تیم خودشان را تشویق کنند تا حواشی به وجود نیاید تا بعدا گریبان هیچ تیمی را نگیرد.

وی افزود: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم و بازیکنان آماده ارایه یک بازی مطلوب و نتیجه بخش هستند.

دیدار تیم های پاس همدان و راهیان کرمانشاه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور ساعت 16 و 30 دقیقه فردا دوشنبه به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

تیم پاس همدان هم اکنون با 32 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار