صبا قم 2 – سپاهان اصفهان 0
تابناک: هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور دیروز در حالی ادامه یافت که در یکی از حساسترین بازیهای هفته تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب یکی از مسابقات در ورزشگاه یادگار امام میهمان صبای قم بود که در نهایت مغلوب این تیم شد.
کد خبر: ۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 05 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور دیروز در حالی ادامه یافت که در یکی از حساس ترین بازی های هفته تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب یکی از مسابقات در ورزشگاه یادگار امام میهمان صبای قم بود که در نهایت مغلوب این تیم شد.

سپاهان در این مسابقه در صورت برد به جایگاه بهتری دست پیدا می کرد و شرایط این تیم بهبود بهتری پیدا می کرد اما با وجود این شرایط نتواست از سد حریف خود بگذرد و با نتیجه 2 بر 0 مغلوب شد.

شاید یکی از دلایل به وقوع پیوستن این شکست، رحمان احمدی، دروازه بان با تجربه سپاهان بود که در این دیدار اخراج شد.

حسین فرکی، سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان که معتقد بود دچار اتفاقات غیر منتظره شده است در کنفرانس خبری بعد از این دیدار گفت: این بازی به نفع صبا تمام شد . از وقتی مسوولیت سپاهان را برعهده گرفتم تمام اتفاقات به ضرر ما بوده. کاملا برای برد آماده بودیم اما تعویض عقیلی معادلات ما را بهم زد.

ما بازی را در اختیار داشتیم و به غیر از ۵، ۶ دقیقه بهتر از حریف کار کردیم و حریف هم در زمین خودش به دنبال ضدحملات بود. موقعیتی که ما در دقیقه ۴۶ از دست دادیم می توانستی به نفع ما باشد. متاسفانه اتفاق بد دوم برای ما افتاد. در کل پیش بینی ما درست از آب در نیامد و اتفاقات غیرقابل پیش بینی باعث شد ما نبریم و در نیمه دوم کار برای ما سخت شد و تغییر سیستم دادیم تا گل خورده را جبران کنیم و با دو مهاجم کار کردیم و دنبال جبران بودیم اما گل خوردیم.

وی ادامه داد: من این حق به تماشاگران را دادم و ما به تیمی باختیم که خوب بود. به هر حال این اتفاقات برای هر تیمی می افتد و دیروز هم در ورزشگاه آزادی هم شعار دادند . البته من با این شعارها نا آشنا نبودم و برای من جای تعجب دارد. امیدوارم در آینده جبران کنیم.

با این نتیجه سپاهان در همان جایگاه چهارم جدول باقی ماند و حالا همه چشم ها به دیدار بعدی سپاهان در برابر تراکتور است. فرکی برای بقا در اصفهان باید تنها به دنبال کسب پیروزی باشد و در غیر این صورت باید منتظر شعارهای مخالف هواداران سپاهان باشد که شاید در نیم فصل اول سبب آمدن وی به اصفهان بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار