دبیر فدراسیون کشتی گفت: ابهاماتی در مورد توان فارس در برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی وجود داشت که برطرف شده و به طور قطع و در زمان مقرر این رقابت‌ها در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 28 February 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: حمید بنی‌تمیم یکشنبه 9 اسفند در سفر به شیراز، در جریان اقدامات انجام شده برای برگزاری جام جهانی کشتی به میزبانی این شهر، قرار گرفت و از امکانات پیش‌بینی شده بازدید کرد.

بنی‌تمیم در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی با هدف برگزاری جام جهانی کشتی در شیراز، به خبرنگاران گفت: با توجه به بازدیدی که از امکانات و بخصوص سالن شهید آیت الله دستغیب داشتیم، اعلام می‌کنم که این مسابقات در زمان مقرر به طور قطع در شیراز برگزار می شود.

دبیر فدراسیون کشتی با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات در فارس و شیراز، گفت: فارس مهد تمدن و فرهنگ ایران است و در دادن امتیاز برگزاری هیچ منتی بر سر مردم نداریم.

بنی‌تمیم با بیان اینکه فارس با داشتن قهرمانانی مانند امید نوروزی و برادران گرایی و نصیری و داشتتن مربیانی همچون محمدعلی چمیانی، استحقاق گرفتن میزبانی این مسابقات را داشت، افزود: البته پیگیری‌های کامیاب؛ مدیر کل ورزش و جوانان و عرب؛ رئیس هیئت کشتی استان فارس در تحقق و نهایی شدن این تصمیم بسیار موثر بوده است.

وی از حضور 8 کشور صاحب نام کشتی فرنگی در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: کشورهای آلمان، ترکیه، آذربایجان، روسیه، بلاروس، اوکراین، ایران، و ارمنستان در مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا به عنوان کشورهای برتر کشتی که می توانند در مسابقات جام جهانی کشتی شیراز شرکت کنند انتخاب شدند.

بنی‌تمیم سهم فدراسیون و ورزش و جوانان فارس را در استفاده از فضای تبلیغاتی سالن مسابقات را 50 درصد عنوان و اضافه کرد: در بحث هزینه نیز با استان فارس همکاری لازم را داریم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان فارس نیز با تاکید براینکه تا 15 اردیبهشت کار تعمیرات سالن برگزاری مسابقات تمام می‌شود، گفت: همکاری استانداری فارس در تامین سخت افزار ستودنی است و اگر این حمایت‌ها نبود حتما در برگزاری با مشکل مواجه بودیم.

حیدرعلی کامیاب سپس از افتتاح خانه کشتی با حضور وزیر ورزش و جوانان طی ده روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به عملیات بازسازی که در سالن شهید دستغیب شیراز انجام می‌شود، به جرات می‌توان ادعا کرد که فارس زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات در سطح جهانی را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار