عضو هیئت رئیسه دوومیدانی آذربایجان غربی از اعزام ملی‌پوش ارومیه‌ای به اردوی تدارکاتی مجارستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 29 February 2016

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالحمید جاویدی ظهر امروز در جلسه هیئت دوومیدانی آذربایجان غربی که در سالن جلسات این مجموعه تشکیل شد، گفت: ملی‌پوش و دونده ارومیه‌ای به اردوی تدارکاتی مجارستان اعزام شد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه میرکاوه موسوی به اردوی تدارکاتی مجارستان اعزام شده است، برای موثر واقع شدن این سری اقدامات برای کسب عنوان قهرمانی و افتخارآفرینی برای مردم آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای تقویت مهارت و آمادگی جسمانی دوندگان و نام‌آوران اهتمام می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق نظر فدراسیون دوومیدانی، این اردوی تدارکاتی برای ورزشکاران توانمند و افتخارآفرین استان تدارک یافته است.

جاویدی با اشاره به اینکه میرکاوه موسوی یکی از ورزشکاران صاحب‌نام و افتخارآفرین در پرتاب چکش قلمداد می‌شود، ضمن ابراز امیدواری برای توفیق یافتن این جوان مدال‌آور تصریح کرد: وی برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 به مجارستان اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه این اردو به مدت دو ماه از 10 اسفندماه سال 1394 برگزار خواهد شد، ادامه داد: موسوی با همراهی مربیان باتجربه مجارستانی تمرینات خود را در جهت بهبود تکنیک‌های لازم برای به دست آوردن سهمیه المپیک ریو 2016 انجام خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه دوومیدانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه موسوی یکی از ورزشکاران تیم ملی دوومیدانی در المپیک لندن است، ادامه داد: برای کشف استعدادهای جدید و حفظ نخبه‌های ورزشی موجود تلاش می‌شود.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه در استان استعدادهای ورزشی زیادی وجود دارد که با در نظر گرفتن امکانات و ظرفیت‌های موجود برای شناسایی این نفرات مستعد گام برداشته می‌شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه تفاهمنامه‌ای با اداره‌کل آموزش و پرورش استان منعقد شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار