مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد با تقدیر از کاندیداها برای استفاده از فضاهای تبلیغاتی مجاز شهرداری در دوران تبلیغات انتخابات، از پاکسازی چهره شهر از تبلیغات انتخاباتی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 01 March 2016
به گزارش تابناک یزد، «امید فتاحی» افزود: شهرداری یزد برای فراهم کردن فضای تبلیغاتی مجاز بر اساس آیین نامه اجرایی، به نصب سازه‌های تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر اقدام کرد که مورد استقبال کاندیداهای انتخاباتی قرار گرفت.
وی ادامه داد: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد برای اجرای این آیین‌نامه از 2 ماه قبل از برگزاری انتخابات به طراحی سازه‌های تبلیغاتی مناسب با کمترین هزینه و بیشترین کاربرد برای تبلیغات اقدام کرد. به گفته فتاحی، با برنامه‌ریزی این سازمان همسو با سیاست‌های شورای اسلامی شهر یزد و تدبیر شهردار، سازه‌هایی کم هزینه اما مناسب برای نصب تبلیغات انتخاباتی، در شهر تهیه و نصب شد. مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد، افزود: با توجه به بررسی‌هایی که در شهرهای مختلف کشور انجام شده، شهرداری یزد در حوزه ایجاد فضاهای تبلیغاتی مجاز در شهر، در کشور برتر بوده است. وی اظهار کرد: پراکنش سازه‌های تبلیغاتی در نقاط مختلف استان، از نقاط قوت این طرح بود که باعث شد تبلیغات محیطی غیرمجاز در دوران تبلیغات انتخابات به کمترین حد ممکن برسد. فتاحی گفت: با همراهی کاندیداهای انتخاباتی، کمترین آسیب به سیمای شهر یزد وارد شد از این رو شهر یزد برای زیباسازی برای ایام نوروز، نیاز به پاکسازی کمتری دارد.
 وی افزود: عملیات جمع‌آوری این فضاهای تبلیغاتی که بر پایه سازه‌های شهر نصب شده است، با توجه به تمهیدات ترافیکی در ساعات روز، در ساعات شب انجام می‌شود و برای استفاده در انتخابات بعدی، نگهداری خواهد شد. مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد گفت: تمام سازمان‌های شهرداری موظف هستند که با همکاری یکدیگر به پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از چهره شهر، اقدام کنند.
 وی ادامه داد: به این ترتیب چهره شهر یزد تا آغاز هفته آینده، از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی خواهد شد و امیدواریم در انتخابات بعدی نیز با بهره‌گیری کاندیداها از فضاهای مجاز تبلیغاتی، تخلفات تبلیغاتی به حداقل برسد. ساماندهی مسیر دستیابی به مسکن مهر رضوانشهر شهردار اشکذر با اشاره به آزادسازی املاک در مسیر بلوار مسکن مهر رضوانشهر در این شهر از برقراری تردد در این بلوار و ساماندهی مسیر دسترسی به مسکن مهر رضوانشهر خبر داد.
 به گزارش همشهری «مهدی جعفری‌پور» افزود: به این ترتیب دسترسی مناسب ساکنان مسکن مهر رضوانشهر حدفاصل میدان سرداران شهید و مسجد ریگ ایجاد شد. وی ادامه داد: این بلوار از میدان بسیج شروع و با عبور از بلوارهای سرو، وحدت و صاحب‌الزمان(عج) رضوانشهر به تقاطع مسجد ریگ متصل می‌شود.
 شهردار اشکذر طول این مسیر را 3‌کیلومتر اعلام و اظهار کرد: اکنون عملیات تسطیح و مخلوط ریزی، برنامه‌ریزی برای کاشت درخت، اصلاح و ساماندهی دسترسی‌ کوچه‌های حدفاصل خیابان گلستان تا بلوار مسکن مهر رضوانشهر در حال اجراست. جعفری اظهار امیدواری کرد که با اجرای این بلوار شاهد توسعه و تسهیل در عبور و مرور افراد محله‌های شهر اشکذر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار