کد خبر: ۱۹۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 01 March 2016


مدیرحقوقی بانک توسعه تعاون کشور گفت: 70درصد تسهیلات این بانک در اختیار تعاونگران قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، محمدجعفر ایرانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در کرج افزود: بانک توسعه تعاون بر اساس سیاست های کلی اصل 44 در سال 88 با سرمایه ای بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال تاسیس شد.

وی ادامه داد: فعالیت این بانک برحمایت از تعاونی های تولیدی ،خدماتی و توزیعی معطوف شده است.

ایرانی گفت: بخش تعاون در همه حوزه ها از جمله خدمات ، مسکن، اعتبار ، تولید و صنعت و... غیره فعالیت می کند و براین اساس باید مورد حمایت مالی قرار گیرد.

مدیرحقوقی بانک توسعه تعاون کشور اظهار داشت:برای کاهش دغدغه های مشتریان به خصوص در زمان پایانی سال ، طرح امید

توسط این بانک از دهه مبارک فجر امسال تا 25اسفند ماه جاری

به اجرا درآمده که براساس آن وام گیرندگانی که بخشی از معوقه خود را تسویه حساب کنند، زمان بازپرداخت مابقی معوقه های آنها تمدید خواهد شد.

*** بانک توسعه تعاون البرز وام قرض الحسنه پرداخت می کند

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در این نشست اعلام کرد: این بانک وام قرض الحسنه 50 میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می کند.

یوسف کلانتری افزود: مدیران ارشد بانک توسعه تعاون بر اساس نیازها که در سطح جامعه احساس شد تصمیم گرفتند که جهت دهی تسهیلات را به سمت قرض الحسنه سوق دهند.

وی ادامه داد: تمام اقشار حقیقی و حقوقی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند و بازپرداخت آن 36ماهه است.

کلانتری بیان داشت: هر میزان که سپرده گذاران دربانک داشته باشند 80 درصد آن را می توانند وام قرض الحسنه باکارمزد چهار درصد دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون دولتی است اظهار کرد: این بانک به این موضوع ورود کرده و بانک های توسعه تعاون در استان ها مکلف شده اند تا صندوق قرض الحسنه راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: نهاد ها، شرکت ها و موسسات می تواند سپرده گذاری بین یک تا سه ماهه در بانک های توسعه تعاون داشته باشند و مبلغ 50 میلیون ریال وام را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار