تابناک: نخستین نمایشگاه جهیزیه عروس و ازدواج آسان با حضور مقامات محلی در شهرک سیمرغ خورزوق آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۹۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 03 March 2016

به گزارش تابناک اصفهان، نخستین نمایشگاه جهیزیه عروس و ازدواج آسان با حضور مقامات محلی در شهرک سیمرغ خورزوق آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به گفته حامد محمد هاشمی، با همکاری اتاق اصناف شهرستان برخوار برای اولین بار در این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه فضای در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه هزار مترمربع در قالب مشارکت 50 شرکت است، افزود: استان های تهران، اصفهان، البرز، قم، فارس و چهارمحال و بختیاری از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

مدیرعامل شرکت ایده گستران تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 17 اسفندماه جاری از ساعت سه بعداز ظهر تا 10 شب برقرار است و آخرین محصولات در حوزه لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، تزئینات منزل، فرش ماشینی و لوستر را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان از نمایشگاه می توانند از تخفیف 10 تا 15 درصدی محصولات استفاده کنند.

محمد هاشمی هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه را آماده‌سازی بستر مناسب برای خرید ارزان تر و راحت‌تر و ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخلی با خارجی عنوان کرد و گفت: اولویت ما در برگزاری این نمایشگاه حضور شرکت های داخلی و تامین نیاز خانواده‌ها در آستانه سال جدید بوده است.

در ادامه این نشست محمد رضایی، دبیر نمایشگاه جهیزیه و ازدواج آسان نیز، با اشاره به صدور مجوز برگزاری این نمایشگاه از سوی سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و نیز اتحادیه‌ها و اتاق اصناف شهرستان برخوار، اظهار داشت: همه مسئولان شهرستان در راستای برگزاری نمایشگاه به جز شهرداری خورزوق با ما همکاری کردند.

وی افزود: با توجه به عدم همکاری شهرداری ما هم قادر به تبیلغات گسترده برای برگزاری نمایشگاه نبودیم و حتی در اقدامی بدتر شهرداری ما را تهدید به پلمپ نمایشگاه کرده است.

رضایی از درخواست 12 میلیون تومانی شهرداری خورزوق در قالب عوارض برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: مالک شهربازی سیمرغ که این نمایشگاه هم‌اکنون در آن برگزار شده است، تاکنون 34 میلیارد تومان در این شهر هزینه کرده است اما مسئولان شهرستان تاکنون کمک چندانی به مجموعه نکرده اند.

وی از اختلاف شهرداری و مالک مجموعه شهربازی سیمرغ سخن گفت و افزود: هم‌اکنون مالک مجموعه بدهی دارد و ما با برگزاری این نمایشگاه به دنبال کمک به این مجموعه هستیم.

در ادامه این نشست، علی فتاحی، رئیس اتاق اصناف شهرستان برخوار نیز با بیان اینکه طبق روال اداری برگزاری هر نمایشگاه، نمایشگاه مذکور بعد از صدور مجوز از سوی اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه، مراحل اجرایی خود را آغاز کرده است، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه تشویق و تسهیل ازدواج جوانان به ازدواج و ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی بوده است.

وی نمایشگاه کنونی را متفاوت از نمایشگاه سال‌های گذشته دانست و افزود: با وجودیکه یکی از راه‌های کسب درآمد برای اتاق اصناف، برگزاری نمایشگاه است اما ما برای برگزاری نمایشگاه ازدواج آسان هیچ هزینه ای از برگزارکننده دریافت نکردیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان برخوار ادامه داد: شهرستان برخوار هشت هزار واحد صنفی دارد که از این تعداد 5 هزار واحد دارای مجوز اتحادیه‌های مربوطه یا همان شناسنامه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار