تا پایان سال جاری محقق می‌شود
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تحویل اراضی 200 هکتاری توسعه حلقه دره خبر داد و گفت: این اراضی تا پایان سال جاری به سازمان مدیریت پسماند تحویل داده شود.
کد خبر: ۱۹۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 03 March 2016
مجتبی اسکندری با اشاره به اینکه روزانه بیش از 1300 تن زباله در استان در مرکز دفن حلقه دره دفن می‌شود و فضای این محل در حال حاضر به اتمام رسیده است، تصمیم‌گیری در خصوص واگذاری زمین و توسعه مرکز دفن را مهم ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه موضوع واگذاری زمین به سازمان مدیریت پسماند جهت دفن زباله‌ها به صورت مکرر در جلسات کارگروه مدیریت پسماند استان مطرح شده است، اظهار کرد: مصوبه تحویل این اراضی ابلاغ شده و ضروری است زمین در کمترین زمان ممکن به سازمان واگذار شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه لزوم تحویل اراضی 200 هکتاری جهت تحقیقات، بررسی و مطالعات، مباحث فنی و زیست محیطی را یادآور شد و با توجه به شرایط بحرانی مرکز دفن، سرعت بخشیدن به اقدامات مذکور را از ضروریات دانست.
اسکندری همچنین با اشاره به اینکه مسئولیت و دغدغه مدیریت پسماندها در استان به عهده سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج است و این سازمان مسئولیت سنگینی را در حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی شهر بر عهده دارد، تاکید کرد: سایر ارگان‌ها از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست  و .... طبق قانون مدیریت پسماندها مکلف به حمایت و همکاری در این راستا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار