مدیرکل ارشاد بوشهر:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر گفت: به جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات در استان بوشهر ۲۶۰ اثر ارسال شد که ۴۰ اثر آن به مرحله داوری راه یافت و از ۱۳ اثر برتر تجلیل شد.
کد خبر: ۱۹۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 05 March 2016
حمیده ماحوزی صبح امروز در آئین اختتامیه جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات در استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر ظرفیت بالای در علوم قرآنی دارد، اظهار داشت: به سبب داشتن بنیه اعتقادی و قرآنی در خانواده‌های این استان جوانان و نوجوانان با قرآن کریم مانوس هستند، به‌گونه‌ای که برترین‌های مسابقات قرآنی در سطح بین‌المللی و ملی از قاریان و حافظان استان بوشهر است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات در استان بوشهر تصریح کرد:  این جشنواره با هدف تعیین و تبیین مؤلفه‌های سینمایی مطلوب قرآنی برگزار شد که مورد استقبال هنرمندان قرار گرفت.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر با بیان اینکه جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات در 4 بخش با موضوعات گوناگون برگزار شد گفت: آثار ارسالی شرکت‌کنندگان در نخستین جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات، فیلم‌های کوتاه داستانی، پویانمایی، مستند و نماهنگ با موضوعات داستان‌های قرآنی انبیاء و اولیای الهی، شخصیت‌های قرآنی، پندها و لطایف قرآنی، مضامین و معارف قرآنی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

ماحوزی با بیان اینکه 260 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، خاطر‌نشان کرد: 260‌اثر در محورهای یاد شده از سراسر کشور به جشنواره ارسال شد که مورد توجه هیئت داوران جشنواره قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 40‌اثر به مرحله داوری راه یافت بیان کرد: در جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات در استان بوشهر از 260 اثر ارسالی، 40 اثر به مرحله داوری راه یافت و 13 اثر برتر شناخته و تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار