رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به تکمیل ظرفیت ۷۰ درصدی هتل‌های استان فارس در ایام نوروز گفت: ظرفیت هتل‌های استان فارس در نوروز ویژه گردشگران داخلی است.
کد خبر: ۱۹۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 07 March 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: حسن سیادتان با بیان اینکه ظرفیت هتل‌های استان فارس در نوروز ویژه گردشگران داخلی است، اظهار داشت: گروه‌های توریستی خارجی از 5 اسفند تا 25 اسفند در استان فارس پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه براساس رزرو هتل‌ها توسط گردشگران خارجی 8هزار نفر به استان فارس سفر می‌کنند، گفت: تاکنون 55 درصد از گروه‌های گردشگر خارجی در استان فارس پذیرش شده‌اند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به دیگر زمان‌های پذیرش گروه‌های گردشگر خارجی در استان فارس افزود: از 17 فروردین تا اواخر خردادماه و از 15 مهرماه تا اواخر آذرماه مقاطع پذیرش گردشگران خارجی در استان فارس است.

سیادتان خاطرنشان کرد: امسال 3 هتل به مجموعه هتل‌های استان فارس اضافه شده و هتلداران استان فارس با 6500 تخت و 4500 اتاق پذیرای مهمانان و مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه رزرو اتاق‌ در هتل‌های استان فارس برای نوروز از 15بهمن‌ماه آغاز شده است، تصریح کرد: نوروز امسال تخفیفی در قیمت‌های هتل‌ها صورت نمی‌گیرد اما کیفیت هتل‌ها بنا بر قرارداد استانداردسازی افزایش می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار