در آستانه سال نو و با هدف خرید راحت مردم نمایشگاه بهاره در اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۱۹۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 07 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، این نمایشگاه را که عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت به همت و همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و بازاریان اردبیل و نمایشگاه بین‌المللی اردبیل به مدت 10 روز برپا کردند تا زمینه خرید راحت و با تخفیف برای مردم فراهم آید.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بهاره یکی از نمایشگاه‌های پویا و گسترده برنامه‌ریزی‌ شده از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل است که در اواخر سال و با هدف تأمین مایحتاج مردم به همت تولیدکنندگان استان دایر می‌شود.

ایوب تقواطلب تصریح کرد: امسال نیز تصمیم گرفته شد تا با مشارکت صنوف، اتحادیه‌های مختلف، تولیدکنندگان استان، شرکت‌های تهیه و پخش مواد غذایی و اقلام مورد نیاز مردم در این ایام این نمایشگاه با ارائه تخفیف تا 20 درصد برپا شود تا عموم هموطنان بتوانند از این فضای نمایشگاه استفاده کرده و با سنجش قیمت‌ها نسبت به فروشگاه‌های دیگر خریدشان را انجام دهند.

وی به تنوع محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از البسه و پوشاک گرفته تا آجیل و خشکبار و خوراکی‌های مختلف گفت: نمایشگاه از امروز دایر است و عموم هموطنان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 و در صورت استقبال مردم تا ساعت 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل افزود: امیدواریم به مانند سال‌های گذشته و حتی بیشتر از جمعیتی که سال قبل به نمایشگاه مراجعه کردند، از نمایشگاه امسال بازدید کنند و با خرید راحتی که به صورت یک مجموعه کامل انجام می‌دهند با رضایتمندی از نمایشگاه خارج شوند.

تقواطلب بیان کرد: با هدف تقویت تولید محصولات داخلی در استان سعی شده تا بیشتر از تولیدکنندگان محصولات متنوع استان به این نمایشگاه دعوت شود که امیدواریم کیفیت تولیدات داخلی بتواند زمینه رضایتمندی بیشتر را فراهم کند.

در نمایشگاه بهاره امسال تعزیرات حکومتی نیز اکیپ‌های خود را دایر کرده تا با هرگونه گران‌فروشی در فروشگاه برخورد کرده و احکام متخلفان را در محل صادر کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار