با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی:
به گزارش تابناک سمنان، 1200 واحد مسکن مهر در سمنان با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 09 March 2016
یک‌هزار و 200 واحد مسکن مهر شهرستان سمنان به متقاضیان مسکن مهر سمنان تحویل داده شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر به صورت نمادین با حضور در پروژه‌های "مولای عدل" مسکن مهر شهر سمنان این پروژه‌ها را افتتاح کرد.

احمد اصغری مهرآبادی در این مراسم بیش 270 واحد مسکن مهر شهرستان سمنان را به صورت رسمی و همزمان با دیگر واحدهای مسکن مهر این استان افتتاح کرد.

خسروی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل مسکن و شهرسازی این استان، فرماندار سمنان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در آیین افتتاح بیش از دو هزار و 800 واحد مسکن مهر این استان حضور داشتند.

اسماعیل صادقی مدیر کل راه و شهر سازی سمنان در حاشیه افتتاح 1200 واحد مسکن مهر درخصوص اعتبارات مسکن مهر گفت: تاکنون در شورای مسکن مبالغ خوبی برای پروژه ها اختصاص یافته است.


منبع:مرآت

وی در ادامه افزود: تاکنون 11 مدرسه، 5 پاسگاه و 12 مسجد در مسکن مهر سمنان ساخته شده است.

به گفته وی، اعتباراتی نیز برای شهرداری ها برای قیر و آماده سازی برای مسکن مهر داده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 300 میلیون تومان برای اتمام محوطه کلانتری و 200میلیون تومان نیز جهت آماده سازی مساجد به سمنان کمک کرده اند.

همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر واحدهای در دست تکمیل مسکن مهر بازدید بعمل آورده و با برخی ساکنین واحدهای مسکن مهر به گفتگو پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار