کد خبر: ۱۹۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016

فرمانده انتظامی ‌ساوجبلاغ از اجرای طرح مبارزه با قاچاق و توزیع موادمحترقه در ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمد جبارپور امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کسانی که نسبت به ‌توزیع مواد محترقه پرخطر و اختلال در نظم اقدام کنند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند، افزود:‌ برخورد با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز ‌از سوی پلیس برای حفظ سلامتی و امنیت شهروندان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح تشدید برخورد با دستفروشان و عرضه‌کنندگان موادمحترقه با به کارگیری همه توان عملیاتی و اجرایی پلیس‌های تخصصی‌ به صورت ویژه در حال اجراست، اظهار داشت: ‌تاکنون مقادیر قابل توجهی از انواع مواد محترقه قاچاق و مواد آتش‌زا در این شهرستان کشف شده است.

جبارپور با بیان اینکه پلیس در ‌برنامه‌های چهارشنبه آخر سال با هر موردی که منجر به سلب آسایش و آرامش مردم شود ‌با متخلفان طبق ماده 618 قانون مجازات اسلامی برخورد می‌کند، تصریح کرد: افراد دستگیر شده ‌به یک سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

وی ‌به طرح پاکسازی منطقه‌ای ‌اشاره کرد و گفت: این طرح روزانه در 8 نقطه، پنج شهر چهارباغ، کوهسار،‌ گلسار،‌ هشتگرد و شهر جدید هشتگرد انجام می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی ‌ساوجبلاغ ‌امسال بیش از 2 هزار نقطه پاکسازی شده ‌و خروجی این مأموریت‌ها رضایتمندی مردم بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار