جمعیت هلال احمر استان فارس سالمندان را برای خانه تکانی ایام نوروز تنها نمی گذارد.
کد خبر: ۱۹۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 10 March 2016
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس با اعلام اینکه این سازمان چهار طرح  را برای ایام نوروز اجرا می کند، به طرح نیابت اشاره کرد و گفت: در این طرح داوطلبان هلال احمر افراد سالمند و تنها را برای خانه تکانی همراهی و کمک می کنند.

 کامبیز قهرمانی همچنین به طرح  رحمت اشاره کرد و گفت در قالب این طرح نیز جمعیت هلال احمر استان به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین به خانواده های نیازمند و بی سرپرست اقدام می کند.  

وی از اجرای طرح مروجین سلامت در چهارشنبه آخر سال هم خبر داد و افزود: در این روز ایستگاه هایی بر پا می شوند که با فعالیت های تبلیغاتی خود به توضیح درباره خطرهای آتش بازی ها و اجرای برنامه برای کاهش آن اقدام، و به جوانان و نوجوانان کمک می کنند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس اظهار کرد: در  طرح مروجین هم پزشکان و پیراپزشکان داوطلب هلال احمر در پایگاه های ثابت و موقت امداد و نجات حضور دارند.
کامبیز قهرمانی همچنین اظهار کرد:  در ایام نوروز هر روز چهار ایستگاه سلامت، با 82نفر به توضیح درباره مسایل ایمنی و سفر، برپایی خیمه های نماز و  اجرای برنامه های ویژه کودکان  می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار