رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: تیم دوومیدانی استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۵ 12 March 2016
رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: تیم دوومیدانی استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

به گزارش مهر،مرتضی خورشیدی با اشاره به اعزام تیم دوومیدانی همدان به مسابقات کشوری اظهار داشت: تیم دوومیدانی مارتن استان همدان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگ‌سالان از فردا به مدت دو روز به بندرعباس اعزام می‌شود.

وی افزود: علی‌اصغر لطیفی، امید احمدی سیرت، حسن گلابی صفت، سعید چراغی به سرپرستی علی‌اصغر لطیفی در این مسابقات حاضر می‌شوند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان با اشاره به سابقه دیرینه دوومیدانی همدان گفت: مرحوم جعفر جنتی و باب‌الحوائجی از پایه‌گذاران دومیدانی در همدان بودند و به‌نوعی این رشته ورزشی را به همدانی‌ها شناساندند.

خورشیدی عنوان کرد: محمود وجدان زاده، حسینی، سماوات شریف، نادرفر، بیژن ذهاب و محمد مرادی نیز در سال‌های بعد باعث شکوفایی دوومیدانی همدان شدند که در سال‌های قبل از انقلاب و جنگ تحمیلی دوومیدانی کاران همدان بیشتر در رشته‌های صحرانوردی و دوهای استقامت و نیمه استقامت فعالیت می‌کردند.

وی بابیان اینکه دوومیدانی همدان در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، بیان کرد: دوومیدانی همدان در کشور ریشه پیداکرده و از استان‌هایی است که در این زمینه سابقه بسیار دیرینه‌ای دارد.

خورشیدی بابیان اینکه از نظر مربی مشکلی در رشته دوومیدانی در همدان وجود ندارد، گفت: مربیان دوره‌های مربیگری بین‌المللی را دیده‌اند و یا از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته دوومیدانی هستند و ازنظر دانش فنی در سطح بالایی قرار دارند.

وی عنوان کرد: کسب مدال‌های مختلف دوومیدانی کاران همدان در مسابقات کشوری ثابت کرده که ورزشکاران از مربیان زبده و باتجربه بهره برده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار