مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:
به گزارش تابناک سمنان،مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از برگزاری دوره آموزشی مصوب، ویژه ۴۴۰دهیار و مسئول امور مالی روستایی به همت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 10 March 2016
کمال طاهریان پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن اجتماعات استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه این تعداد دهیار به همت استانداری سمنان و با همکاری متقابل جهاد دانشگاهی این استان آموزش مدیریت و مالی دیدند، گفت: آموزش دهیاران، به عنوان مدیران روستایی، نقش مهمی در توسعه روستاهای استان دارد همچنین سبب می شود تا دهیاران بتوانند متناسب با شرح وظایف محوله، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیافزایند.

وی افزود: دهیاران به عنوان اصلی ترین ارکان مدیریت روستایی شناخته می شوند و برگزاری دوره های آموزشی برای این قشر، می تواند در ارتقا سطح آگاهی شغلی این قشر موثر بوده و از بروز مشکلات ناخواسته در حیطه مدیریت روستایی جلوگیری به عمل آورد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری درباره کیفیت برگزاری این دوره آموزشی، گفت: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ضمن نظرسنجی و اولویت گذاری نیازهای روستایی برای آگاهی بخشی به دهیاران، با همکاری جهاد دانشگاهی سمنان اقدام به برگزاری دوره های مورد نیاز دهیاران با عناوین پسماند روستایی، اصول مبانی بودجه نویسی و بودجه ریزی، قوانین مالی و معاملاتی دهیاری ها و قانون محاسبات کرده است.

طاهریان درباره اهداف برگزاری این دوره آموزشی، افزود: ایجاد و گسترش آموزش برای دهیاران می تواند از مشخصه های گذار از برهه مدیریت سنتی به مدیریت نوین روستا باشد که امیدواریم با نگاه ویژه استاندار سمنان و دولت یازدهم به این مقوله، آموزش هایی از این دست تداوم داشته باشد چرا که امروز مدیریت نوین روستایی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار