رئیس دولت نهم و دهم با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از 6 هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و اهل عبادت بودند و مردم ورامین همواره برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند
کد خبر: ۱۹۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 10 March 2016
رئس دولت نهم و دهم با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از 6 هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و اهل عبادت بودند و مردم ورامین همواره برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند.

به گزارش تابناک تبریز، محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در یادواره شهدای عملیات خیبر که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عاشقان راه ایثار و شهادت و آحاد مختلف جامعه در شبستان گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ ایران اسلامی اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی شاهد است که مردم ورامین نه تنها امروز و 50 سال اخیر، بلکه در طول تاریخ طولانی ایران و این خطه همواره مردمی مومن، خدا پرست، پاک و مفید به حال جامعه بوده‌اند.

وی گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از 6 هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و مومن و اهل عبادت بودند که آثار باستان شناسی این را تائید می‌کند.

رئیس دولت نهم و دهم مردم ورامین را مردمی تلاشگر، مومن و مفید به حال اجتماع خواند و تاکید کرد: مردم غیور ورامین به‌ویژه در دوره انقلاب عظیم اسلامی و در آن فرصت تاریخی، یک بار دیگر جوهره و حقیقت خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم دشت ورامین نهضتی را پایه‌گذاری کرده و برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند که آن نهضت و حرکت به فضل الهی عالم‌گیر خواهد شد و بساط ظلم را از همه جهان برخواهد چید.

احمدی‌نژاد افزود: مردم این خطه در زمانی که دیکتاتوری حاکم بود و خفقان همه جا را گرفته بود در حمایت از امام زمان خود قیام کردند و خطی روشن برای رسیدن به مقصد برای ملت ایران باز کردند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم ورامین در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: مردم ورامین در دوران دفاع مقدس نیز به ندای ولی فقیه لبیک گفته و بیش از یک هزار و 400 شهید در راه اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

رئیس دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: اگر محدوده تحت تاثیر ورامین را حساب کنیم هزاران آزاده در راه دفاع انقلاب و آزادگی داده‌اند.

وی ادامه داد: در دوران آزادگی می‌بینیم که مردم این منطقه حرف عظیم را می‌زنند و و نیازها را تامین می‌کنند./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار