کد خبر: ۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴ 31 January 2015

مدیر کل فرهنگ و ارشاد ارشاد البرز گفت: علی‌رغم مخالفت‌ها و مشکلات موجود، جشنواره فیلم فجر در البرز با ۱۰ فیلم در سینما هجرت برگزار می‌شود.
به گزارش تسنیم ، سید موسی حسینی کاشانی در نشست خبری جشنواره فیلم فجر که بعد از ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، با تاکید بر افزایش همگرایی و هم‌افزایی در زمینه اجرای پروژه‌های مختلف، اظهار داشت: باید همه مسئولان فرهنگی به گونه‌ای فعالیت کنیم که اقدام مناسب و ارزشمندی در این راستا انجام شود.
وی افزود: سال گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه میان وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرهای مختلف نظرات موافق و مخالف زیادی به همراه داشت که برخی تهیه‌کنندگان به دلایلی مخالف این امر بودند.
مدیرکل ارشاد البرز خاطرنشان کرد: برخی مخالفت‌ها در این زمینه نیز به دلیل داوری‌های مختلف بود که کار را با مشکل مواجه می‌کرد.
وی تصریح کرد: این موارد سبب شد امسال تهیه‌کنندگان عقب‌نشینی خاصی برای اکران جشنواره فیلم فجر در استان ها داشته باشند.حسینی‌کاشانی با بیان اینکه بیش از 200 میلیون تومان برای اکران فیلم‌های جشنواره در البرز هزینه شده، گفت: بخش زیادی از این مبلغ از سوی شهرداری کرج تامین شده و در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب و در شان مردم استان، همه دستگاه‌ها همکاری کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار داشت: از 16 بهمن ماه اکران 10 فیلم و از هریک 3 سانس در مجموعه سینما هجرت به نمایش در می‌آید.
وی بیان کرد: به دنبال این هستیم که فیلم‌های خوبی را برای اکران در البرز جذب کنیم که امید است با شایستگی دنبال شود و رضایت مردمی را به همراه داشته باشد.
حسینی‌کاشانی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر در البرز، گفت: امسال استان البرز یکی از استان‌های میزبان موسیقی فجر است که برنامه‌های مربوط به آن از 25 بهمن تا یکم اسفند در 7 روز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هیچ استانی امسال در جشنواره تئاتر فجر میزبان نبود، خاطرنشان کرد: 3 گروه از البرز در این جشنواره شرکت کردند که امیدواریم موفق عمل کرده و جوایزی دریافت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز تصریح کرد: همچنین 200 اثر در زمینه هنرهای تجسمی در نگارخانه ارشاد البرز به نمایش درمی‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار