امام جمعه نوشهر
امام جمعه نوشهر گفت : تعطیلات یک هفته قبل تا دو هفته بعد از تعطیلات نوروزی یک فاجعه است و روند اجرایی کشور در این مدت دچار اختلال می شود.
کد خبر: ۱۹۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 14 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ در جلسه شورای اداری شهرستان افزود : متاسفانه از یک هفته مانده به آغاز سال جدید تا دو هفته بعد از آن به دلیل حضور نداشتن افراد در مراکز مختلف فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و حتی حوزوی ، فعالیت های عادی جامعه مختل می شود.


وی ادامه داد : این شرایط موجب وقفه در روند توسعه و پیشرفت جامعه می شود که پسندیده کشوری که مردم آن خواستار سرآمد بودن کشورشان نسبت به سایر کشورهای منطقه هستند ، نیست. 


امام جمعه نوشهر با تبریک آغاز سال جدید و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سال پیش رو را سال فاطمی دانست و خواستار رواج فرهنگ فاطمی در بین اقشار جامعه شد.


مشایخ با اشاره به سخنان اخیر رهبری پیرامون انقلابی بودن ، ماندن و عمل کردن ، گفت : باید با حفظ روحیه استکبار ستیزی و تبعیت از رهبری انقلابی ماند و با مدیریت جهادی بدون چشم داشت همراه با ساده زیستی انقلابی عمل کرد و در راه آرمان های انقلاب اسلامی با جدیت گام برداشت.


مشایخ بر لزوم اجرای نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: نظارت ویژه بر بازار، هتل ها، ویلاها و سواحل دریا و برخورد با برخی از ناهنجاری ها و ارائه خدمات مناسب بانکی و غیره به گردشگران و اهالی در ایام نوروز از مظاهر نهی از منکر است.


فرماندار شهرستان نوشهر نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل 10 کمیته ستاد تسهیلات سفر در شهرستان گفت: باید با اتخاذ تدابیر لازم چهره شهرستان را نوروزی کرد و با مناسب کردن مبلمان شهری علاوه بر جذب گردشگران بیشتر و افزایش ماندگاری آنها در نوشهر با اشاعه فرهنگ بومی خاطره خوشی را نیز برای مسافران ایجاد کرد.


علی شادمان وضعیت پسماند زباله ها را در منطقه بسیار نامطلوب دانست و افزود: تمامی دهیاران و بخشداران برای زیباتر شدن منطقه و بویژه مسیر بین رویان و نوشهر تلاش کنند تا شاهد فضای بدون زباله و نخاله در منطقه باشیم.


وی همچنین بر نظارت بر رستوران ها ، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: امسال باید نظارت بیش از پیش از امکان اقامتی و گردشگر پذیر صورت گیرد تا با حفظ حقوق شهروندی موجب آرامش خانوادها در ایام نوروز شویم.


فرماندار نوشهر با بیان اینکه مرخصی مدیران شهرستان در تعطیلات نوروزی لغو شده است ، تاکید کرد: هیچ یک از ادارات نباید به بهانه تعطیلات نوروزی درخدمات رسانی به مردم تعلل کنند ضمن اینکه تمامی مراکز خدماتی باید در این ایام دارای کشیک باشند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار