رئیس پایگاه انتقال خون ایلام از عموم مردم این استان خواست تا قبل از شروع مسافرت های نورزوی با مراجعه به این پایگاه نسبت به اهدای خون خود از گروه های مختف خونی اقدام کنند.
کد خبر: ۱۹۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 16 March 2016
رئیس پایگاه انتقال خون ایلام از عموم مردم این استان خواست تا قبل از شروع مسافرت های نورزوی با مراجعه به این پایگاه نسبت به اهدای خون خود از گروه های مختف خونی اقدام کنند

به گزارش تابناک ایلام؛دکتر مهدی اکبری اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم مسافرت های نوروزی که به طبع آن احتمال افزایش تصادفات رانندگی نیز وجود دارد و همچنین بیماران نیازمند خون، این پایگاه برای تامین فرآورده های خونی به اهدای خون از سوی مردم نیاز دارد.
وی با یادآوری اینکه مردم استان ایلام بنابه سنت قدیم با ترک شهر به دامان طبیعت می روند و در مدت تعطیلات نوروزی اهدا کنندگان خون بطور چشمگیری کاهش می یابند به همین علت از مردم استان خواست قبل از سفر به دل طبیعت و یا خروج از شهر، حتما نسبت به اهدای خون اقدام کنند.
دکتر اکبری افزود: پایگاه انتقال خون استان به تمام گروه های خونی و انواع فرآورده های خونی برای بیماران نیازمند تزریق خون و به ویژه مصدمان تصادفی در این ایام نیاز مبرم دارد و این پایگاه در روزهای تعطیلات نوروزی در 2 شیفت صبح از ساعت هشت تا 12 و عصر از ساعت یک تا 18 آماده دریافت خون از اهدا کنندگان است.
اکبری با اعلام اینکه تمام تلاش و هدف پایگاه انتقال خون ایلام مدیریت خون و فرآورده های خونی ذخیره شده در بانک های خون است، تاکید کرد: بهترین هدیه و عیدی برای بیماران و مصدومان نیازمند به خون، اهدای خون از سوی مردم است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار