مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۱۴ مجتمع رفاهی در جاده‌های استان آماده ارائه خدمت برای مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۲۰۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 19 March 2016

علی رحمتی صبح شنبه در بازدید از مجتمع‌های رفاهی جاده اردبیل- آستارا در گفتگو باخبرنگار مهر،تصریح کرد: مجتمع‌های رفاهی با هدف ارائه خدمات ایمن و تمرکز دایر شده و در آستانه تعطیلات نوروز برای ارائه خدمت به مسافران ساماندهی شده‌اند.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان به تجهیز مجتمع‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی در تعطیلات اشاره کرد و افزود: از مجتمع‌ها درخواست شده تمامی امکانات خود را برای سفر راحت و مطمئن مسافران به کار گیرند.

رحمتی با تأکید به ارائه خدمات ایمن و مطمئن در مجتمع‌های رفاهی اضافه کرد: با مشارکت بخش خصوصی مجتمع‌هایی جدیدی نیز در دست ساخت است.

وی به بهره‌برداری از دو مجتمع در محورهای گرمی- بیله سوار و جاده قدیم مغان در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: علاوه بر این هفت مجتمع دیگر نیز در دست ساخت است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان خواستار مشارکت بخش خصوصی در احداث مجتمع‌های رفاهی شد و تأکید کرد: در سال آینده از طرح‌های پیشنهادی حمایت خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار