تبریک سال نو
امید است در سال پیش رو خداوند متعال هم به آحاد مردم، هم به مسئولین در جهت انجام تکالیف و وظایفشان در جهت تعالی و توسعه جامعه کمک کند و قلب مقدس ولیّعصر (عج) را از ما شاد کند...
کد خبر: ۲۰۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 19 March 2016
مهندس صدیف بدری منتخب اول مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم در پیامی فرا رسیدن سال نو را به عموم هموطنان و به ویژه مردم شریف استان اردبیل تبریک گفت.
به گزارش تابناک اردبیل در این پیام آمده است:

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الى احسن الحال.
فرارسیدن عید نوروز و حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد، خدمت ملت شریف ایران، علی‌الخصوص مردم ولایتمدار و حسینی استان اردبیل، تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان مسئلت مینمایم. ضمن عرض تبریک ویژه خدمت رهبر فرزانۀ انقلاب و خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران، امیدوارم در سال جدید، خداوند متعال براى ملت ایران بهروزى، نشاط و توفیقات روزافزون مقدر بفرماید.
سال گذشته سالی پربار و غرورانگیز برای ایران اسلامی در سطح ملی و بین المللی بود که با حماسۀ پرشکوه حضور مردم در پای صندوق‌های رای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به پایان رسید. امید است در سال پیش رو خداوند متعال هم به آحاد مردم، هم به مسئولین در جهت انجام تکالیف و وظایفشان در جهت تعالی و توسعه جامعه کمک کند و قلب مقدس ولیّعصر (عج) را از ما شاد کند و روح مطهّر امام بزرگوار و شهدای عزیز را از ما راضی و خشنود فرماید.

صدیف بدری
منتخب مردم شریف نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
یک داستان واقعی؛

دیشب که آخرین شب و ساعات سال94 بود با پدرم حرفم شد بنابراین زودتر از همیشه خوابیدم، صبح که بیدار شدم نیم ساعتی به تحویل سال نو مانده بود منتظر بودم، ...فکر میکنید منتظر چی؟... آره منتظر لحظه تحویل سال نو بودم اما به خاطر چی؟... آشتی با پدر و عیدی گرفتن؟!... نه.
سال نو تحویل شد و صدای ترقه های شادی از بیرون اولین لحظات سال نو را خبر داد...
تورختخوابم بودم و لحافم را سرم کشیده بودم درِاتاق خواب باز شد... پدرم بود... ایستاد آستانه در و سرشو کرد تو اتاق گفت سال نوتون مبارک... خواهرم گفت سال نو مبارک...ولی من لحافو از سرم نکشیدم ... پدرم گفت:نمیاین بامن روبوسی کنین باشه اگه براتون عیدی دادم... اینو گفت و رفت...من گوشم به تلفن همراهم بود... نه هنوز خبری نیست...لحظه ای بعد مامانم اومد عیدو تبریک گفت و رفت با خواهرم روبوسی کرد... میدونستم بعداز خواهرم نوبت من بود...ولی من لحافمو دوباره کشیده بودم سرم و اینبار سفت چسبیده بودم که لحافمو از سرم نکشه ... اومد با شوخی بامنم روبوسی کنه ولی من اجازه ندادم گفتم برو میخوام بخوابم...بعدِ مامانم 2تا پیام اومده بود با عجله باز کردم که بخونم... پیام تکراری بود و خیلی خشک و رسمی...برای من هم نبود مخاطبش خانواده بود...«سالی پربرکت باسلامتی برای خانواده محترمتان آرزومندم»+«اسم و فامیل فرستنده»

هر سال موقع لحظه تحویل سال یکی از عزیزترین و صمیمی ترین کسم برام از راه دور سال نو را تبریک میگفت...اما امسال نیم ساعتی با تاخیر برای خانواده رسید!!!
نمیدانم شاید چون برای خانواده بود متنش سنگین بود بخاطرهمین هم دیر رسید ...!!!
اما من جوابشو دادم دوبارهم فرستادم ...سلام عیدتان مبارک. پس من چی؟! امامتأسفانه پیام خطا داد...
مدیر پایگاه تابناک اردبیل: سلام یاسین جان اولا عید تو هم مبارک . برایت سالی سرشار از خوشی و برکت آرزومندیم. در علم ویراستاری و ایجاز نویسی ، حذف هر کلمه اضافی اتفاقی مبارک محسوب می شود
 جدا از اینکه پیام دو قسمتی درآمد دو برابری برای عزیزان مستمند مخابرات واریز می کند حتما می دانید که خانواده از تک تک اعضای آن تشکیل شده است و اگر کسی به نمایندگی پیام  تبریکی به حضرتعالی به نمایندگی از خانواده محترمتان می فرستد حتما یقین بدانید که الویت اول تبریک خطاب به جنابعالی به عنوان عضوی از آن خانواده بوده است
ایام به کام و خالی از هر گونه قهر و کدورت  
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
تابناک جان معنی کلمه خانواده را نمیدانستم !!!جالبه هرسال برای همدیگر آرزوی کامروایی میکنیم اما آخر سال که به پشت سرمون نگاه می کنیم میبینیم تنها چیزی که بهش نرسیدیم کامرواییست...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار