مدیر کمیته امداد داراب از پرداخت بیش از ۴.۵ میلیارد ریال حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان دارابی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲ 31 January 2015

به گزارش تسنیم، سعید عطوفت شعار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه یکی از فعالیت‌های کمیته امداد حمایت از مددجویان از طریق پرداخت حق بیمه است اظهار داشت: در 9 ماه گذشته 4 میلیارد و 556 میلیون ریال برای بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

عطوفت شعار بابیان اینکه 768 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از خدمات بیمه‌های تأمین اجتماعی در 9 ماهه امسال بهره‌مند شدند گفت: هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تلاش برای توانمند‌سازی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است.

وی بیان کرد: ورود بیمه‌های اجتماعی تحول عظیمی در کاهش هزینه‌های درمانی مددجویان ایجاد کرد به همین منظور در 9 ماهه گذشته تعداد 768 نفر تحت حمایت بیمه اجتماعی قرارگرفته‌اند.

عطوفت شعار تصریح کرد: پرداخت هزینه‌های درمانی بیمه عمر و بازنشستگی مجریان طرح‌های خودکفایی، زنان سرپرست خانوار شهری از طریق بیمه‌های اجتماعی به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند انجام می‌شود.

وی از بیمه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های این نهاد برای مددجویان یادکرد و آن را یکی از مهم‌ترین پارامترهای دانست که زمینه برخورداری خانواده‌ها را از آینده مناسب فراهم می‌سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار